וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתינוק של הזמרת הזאת יש אוזן מוזיקלית במיוחד

כוכבת הקאנטרי האמריקאית קארי אנדרווד העלתה לאינסטגרם שלה סרטון מתוק שמוכיח שטעם מוזיקלי יכול להתפתח גם בגיל 5 חודשים - במיוחד אם אבא שלך זייפן ולאמא שלך יש קול מתוק מדבש

מוזיקה, כמו רוב סוגי האמנות היא עניין של טעם, ועל טעם וריח כידוע, אין מה להתווכח. אבל שמיעה והעדפה מוזיקלית יכולה להתפתח כבר מגיל מאוד מאוד צעיר, כפי שמוכיח סרטון ביתי מתוק שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה זמרת הקאנטרי האמריקאית קארי אנדרווד.

בסרטון נראה בעלה של אנדרווד, שחקן ההוקי מייק פישר, רוכן מעל בנם הצעיר - ג'ייקוב בריאן בן החמישה חודשים, ושר לו את השיר I still believe in you של וינס גיל, רק כדי לגלות שגם תינוק יכול להיות קהל מאוד קשוח - ואפילו אם הוא הבן שלך. ג'ייקוב הקטן מגיב בפנים מכורכמות ובבכי לשירתו של אביו. אלא שאז נשמע ברקע קולה הערב של אמו הזמרת - והילדון מיד מפנה את מבטו אליה, בכיו נרגע וחיוך נמתח על פניו. כשהיא מפסיקה לשיר ובעלה שוב מתחיל לזמר, למרות שהוא עושה כמיטב יכולתו להנעים זמירותיו - התינוק שוב פורץ בבכי קורע לב, וחוזר חלילה.

אנדרווד העלתה את הסרטון המשעשע לעמוד האינסטגרם שלה בצירוף הכיתוב: "Everyone's a critic" בתרגום חופשי: כל אחד נהיה לי מבקר מוזיקה.

עוד בנושא:
תמיד אמא אשמה: הכוכבת ההוליוודית שהולכת לטיפול יחד עם בתה
איימי שומר מציגה: מתנת הלידה הכי מוזרה בעולם כולו
מה לעזאזל ההריון עשה לרגליים של ג'סיקה סימפסון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully