וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ גירש את ראש הסגל מהמשרד בגלל שהשתעל

אולי הוא לא שם יד? מיק מולבייני העז להשתעל בזמן שנשיא ארה"ב התראיין לרשת ABC וגורש על ידו מהמשרד הסגלגל: "אם אתה מתכוון להשתעל, תעזוב את החדר. אתה פשוט לא יכול להשתעל!"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ממריא מהבית הלבן לפלורידה, 8 במאי 2019. רויטרס
רואה בשיעול סימן לחולשה ולהעדר שליטה. טראמפ/רויטרס

מה אתם עושים כשקולגה משתעל לידכם? אפשר לברך אותו ב"לבריאות", לשאול אם הכל בסדר או להציע כוס מים, והאמת שגם להתעלם זה ממש סבבה ברוב המקרים. אבל נראה שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ חושב אחרת. טראמפ גירש את ראש הסגל שלו מיק מולבייני מהמשרד הסגלגל לאחר שזה העז להשתעל בזמן ששהנשיא התראיין לג'ורג' סטפנופולוס מרשת ABC.

"בואו נקליט את זה מחדש... הוא השתעל באמצע התשובה שלי! אני לא אוהב את זה, אתה יודע. אני לא אוהב את זה", נשמע טראמפ אומר בקטע מהראיון שפורסם על ידי ABC. מיד לאחר מכן ביקש טראמפ מהמשתעל לעזוב את החדר. "אם אתה מתכוון להשתעל, בבקשה תעזוב את החדר", אמר טראמפ תוך שהוא מצביע עליו ומניד בראשו באי שביעות רצון, "אתה לא יכול, אתה פשוט לא יכול להשתעל".

עוד בנושא:
כך עצר טראמפ את שיעור הילודה בארה"ב
אל תדביקו: כמה זמן צריך להישאר בבית אחרי מחלה?
איך מפסיקים את השיעול המעצבן שלא נותן לישון בלילה?

טראמפ מאבד את זה בגלל שיעול בראיון:

מולבייני עצמו לא נראה בפריים, אך המראיין סטפנופולוס אמר כי הוא זה שחולל את ההתרחשות המשונה הזאת. לא ברור אם מולבייני אכן עזב את המשרד הסגלגל לאחר הבקשה של טראמפ, אך עקב הפרסום של הקטע הזה ברשת, הפכה התקרית לשיעול המדובר ביותר באינטרנט.

מספר ציוצים בטוויטר סיפרו אודות אנשי צוות לשעבר בבית הלבן ובסגל של טראמפ שתודרכו על פי השמועות לעולם לא להשתעל או להתעטש בנוכחותו של הדונלד, בטענה שהוא רואה בזה סימן לחולשה ולהעדר שליטה. מצייצים אחרים לא החמיצו את ההזדמנות להתבדח על חשבונו של האיש החזק ביותר בעולם, שהקריפטונייט שלו הוא ככל הנראה שיעולים. מצייץ אחד התבדח שבמקריות מופלאה "אתה פשוט לא יכול להשתעל" זו שמה של תכנית הבריאות החדשה של ממשל טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully