וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: המחווה שעשו 100 עובדי בית החולים לאחות שמתה

מרי דסין, אחות בית חולים, מתה לאחר שסבלה ממפרצת במוח. אחרי עשורים שעזרה והצילה חיים, היא ביקשה להמשיך בפעולתה למען הזולת ולתרום את איבריה. המחווה שעשו עמיתיה לא תשאיר אף עין יבשה

אחות מפנסילבניה שעבדה בבית חולים במשך 30 שנה והצילה חיים, המשיכה לעשות זאת גם לאחר מותה וזכתה לפרידה מרגשת מעמיתיה.

מארי דסין בת ה-58 מתה ב-31 במאי ממפרצת במוח. היא הייתה אחות מוערכת מאוד בעשרות השנים שעבדה בבית החולים האוניברסיטאי בפיטסבורג UPMC Hamot. לאחר מותה, מאה מעובדי בית החולים, עמדו בשורה לאורך מסדרון בית החולים שהוביל את האחות בליווי משפחתה לניתוח תרומת האיברים שעברה לאחר המוות המוחי אותו חוותה.

כשלבה עדיין פועם, והיא מונשמת על ידי חמצן שתומך באיבריה בהתאם לרצונה - כדי שתוכל לתרום אותם לאחרים הזקוקים להם - החלה צעדת הכבוד בבית החולים. דסין תרמה את הכבד והכליות שלה.

עוד בנושא:
מרגש: כך חוגגים את החיים במחלקה להשתלת מח עצם
"זה הדם של אמא שלי על החולצה שלך?": הרגעים הכי קשים במיון
השתלת איברים מהחי ומהמת

"מעשה אמיץ מאוד"

"זה היה מאוד מרגש", אמר בנה של מרי, מת'יו ג'יימס דסין לתוכנית Good Morning America. "רוב האנשים שם בכו. אנשים שלא הכרתי ניגשו אלי ואמרו לי כמה אהבו את אמי וכמה היא עזרה להם להתפתח במקצוע". הוא סיפר כי לא ציפה לכמות האנשים שמילאה את המסדרון, וחשב שיגיעו 20 אנשים. "לא ציפיתי שכמאה אנשים יגיעו כדי להראות שהם הושפעו ממותה", אמר.

דוני מקדואל, אח סגל בכיר ואחד החברים של דסין אמר כי תרומתה של מרי נגעה ללבו. "מה שמרי עשתה היה אמיץ מאוד", אמר, "זה יהיה מדהים לראות את חיים של אנשים משתנים בגלל המתנה שלה". בית החולים כיבד גם את דסין כתורמת איברים על ידי הדלקת שלושה אורות על גג בית החולים - מנהג שהם נוהגים לעשות כדי לציין שמישהו קיבל תרומת איברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully