וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שיש נשים שעושות את הדבר המגעיל הזה

פוסטים ויראליים יכולים להיות מרגשים או מצחיקים, אבל הם גם יכולים להיות מפחידים ומגעילים. ציוץ של אחות בית חולים בטוויטר חשף אותנו לתופעה שבחיים לא היינו מנחשים שמתרחשת, והאמת חוץ מטיפשית היא עלולה להיות מאוד מסוכנת

אנחנו רגילים לקרוא על ציוציי טוויטר של פוליטיקאים או מגישי חדשות, אבל דווקא ציוץ של אחות בית חולים הפך בשבוע האחרון לוויראלי כשהיא ביקשה בו דבר אחד: נשים, תפסיקו לנסות להשתמש בצינור של שואב האבק כדי לשאוב דם מהווגינה בעת המחזור החודשי שלכן.

עוד בנושא:
5 סימנים לכך שהמחזור החודשי שלך לא נורמלי
הנה זה מגיע: 6 סימנים ממש מוזרים שהמחזור שלך מתקרב
תתפלאי, גם לו יש את הימים הבעייתים של החודש

"נשים, בבקשה תפסיקו להשתמש בצינור שואב האבק כדי לנסות ולסיים את הדימום של המחזור החודשי מוקדם יותר", כתבה המשתמשת @OdesseyT99 שהציגה את עצמה כאחות. "אתם בסוף תשאבו הרבה יותר מדם! שני מקרים כאלה התרחשו השבוע והנשים היו צריכות להתאשפז בבית חולים".

יש מי שמאמינים ששתי הצעירות, בנות 19 ו-23, ניסו להשתמש בשיטה שתוארה לראשונה על ידי פעילות פמיניסטיות בארה"ב בשנות השבעים כדרך לביצוע הפלות ביתיות ונקראית Menstrual Extraction. ההנחה הזו שאינה מבוססת, מגיעה בעקבות החקיקות האחרונות נגד הפלות בכמה מדינות בארה"ב.

אישה שואבת שטיח. ShutterStock
של מי היה הרעיון הזה בכלל? אישה שואבת אבק/ShutterStock

ד"ר קריסטן בכטל, מומחית ברפואה דחופה לילדים מאוניברסיטת ייל, שהתראיינה לאתר יאהו, סיפרה על הסכנה של שימוש בצינור שאיבה בנרתיק, והסבירה כי זה עלול בסופו של דבר לנקב את הרחם. "חלק מהנרתיק או קיר הרחם יכולים להישאב פנימה. פעולה כזו יכולה לקרוע, לחורר, או לגרום לזיהום, כמו מחלה דלקתית של האגן, על ידי החדרת חיידקים לתוך הרחם", אמרה. חשוב לציין כי ניסיון לשאוב את דם המחזור ולגרום לסיומו לא יכול לעבוד בפועל, מפני שהזרימה נחלשת באופן טבעי עקב ירידה ברמות ההורמונים.

מחזור חודשי יכול להיות דבר מטריד, אבל השורה התחתונה היא לא לנסות לשאוב דם מהווגינה כדי לקצר אותו - גם מפני שזו פעולה מסוכנת בנוסף ללא יעילה וטיפשית. אם את סובלת מזרימת דם חזקה בזמן הווסת באופן שמקשה על התפקוד שלך, מומלץ להתייעץ עם רופא/ת הנשים כדי למצוא פתרונות מתאימים ובטוחים להתמודדות עם הבעיה.

  • עוד באותו נושא:
  • מחזור
  • דם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully