וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרכים המשוגעות בהן המיליארדרים מנסים להפוך לבני אלמוות

11.6.2019 / 0:30

התקנת שבב מחשב למוח, קניית בונקרים בכל העולם, הוצאת המוח והריגתך וחיפוש אחר משהו שיעצור את תהליך ההזדקנות. למליארדרים יש חלום לא למות והם מוכנים להשקיע את הכל למען המטרה

מארק צוקרברג עונה על שאלות של חברי הקונגרס בחקירה נגד פייסבוק/צילום: רויטרס

המליארדרים של העולם יכולים לקנות מזמן כל מה שהם רוצים - ויש להם גם את הזכות ליהנות מהחיים כמובן. אלא שלפחות תריסר מהם משקיעים את מיטב כספם בניסיון להפוך לבעלי חיי נצח (או לפחות להאריך את חייהם ככל האפשר). הנה חמש הדרכים המוזרות ביותר בהן הם מנסים להפוך לכאלה.

דרך ראשונה - תרופות נגד הזדקנות

מספר מליארדרים משקיעים הרבה מאוד כסף כדי למצוא "תרופה" להזדקנות, בינהם ג'ף בזוס, מייסד "אמזון והאדם העשיר בעולם, שמשקיע הרבה כסף ב-UNITY, חברת מקליפורניה שמנסה לעצור את תהליך ההזדקנות. החברה גייסה כבר יותר מ-116 מיליון דולר, והיא מנסה למצוא את הדרך לעצור את התאים שגורמים בין היתר לאיבוד הראייה. גם פטר ת'ייל, מי שהקים את חברת התשלומים פייפל, השקיע לא מעט כספים בחברה ודיבר על כך כבר ב-2016: "רוב המחלות נגרמות כתוצאה מהזדקנות. יש סיכוי של 1 ל-1000 לחלות בסרטן כשאתה בן 30 וסיכוי של 1 ל-10 כשאתה בן 80. אין ספק שאנחנו צריכים למצוא תרופה לסרטן, אבל אולי אם נעצור את ההזדקנות, נעצור את הסרטן על הדרך".

עוד בנושא:
יותר הגיוני שתמותו אם תשתו את זה: "שיקוי חיי נצח" נמצא בקבר עתיק בסין
המדען שהקפיא לראשונה אדם לפני 50 שנה: "נוכל להחזירו לחיים"
האם סוד חיי הנצח נמצא בגנים של בת 115?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully