וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור המתוק מאחורי התמונה הזאת ימיס לכם את הלב

דניס רואוץ' היה כבר אב לתינוקת קטנה כשהוא סיים את התיכון בעיירת מגוריו בטקסס, 18 שנה לאחר מכן, אותה התינוקת סיימה את לימודיה באותו תיכון ובחרה בדרך מרגשת במיוחד להוקיר את אביה

טורי ודניס רואוץ' אב ובתו ששחזרו את תמונת סיום התיכון. טוויטר, צילום מסך
אותו תיכון, אותה גלימה. טורי ואביה בצילום המקורי והמשוחזר/צילום מסך, טוויטר

בתקופה זו של השנה לא נדיר להתקל בתמונות מטקסי סיום תיכון ובית ספר ברשתות החברתיות, אבל אחת בכל זאת הצליחה לתפוס את תשומת הלב של רבים, והסיבה היא מתוקה במיוחד. טורי רואוץ' פרסמה בטוויטר זו לצד זו את תמונות סיום התיכון שלה ושל אבא שלה, והסיפור שעומד מאחוריה מרגש במיוחד.

טורי סיימה בשנה שעברה את לימודיה בבית הספר התיכון בעיר האנטסוויל שבטקסס, 18 שנה לאחר שאביה סיים את לימודיו באותו תיכון. את תמונת הסיום שלה היא בחרה לצלם כשחזור של תמונת הסיום שלו - שבו רואים אותו אוחז בידיו את טורי התינוקת ומנשק אותה, כשהוא לבוש בגלימה ומגבעת ירוקים, צבעיו המסורתיים של התיכון בהאנטסוויל. בתמונה העדכנית, אביה של טורי דניס רואוץ' נושא את בתו בת ה-18 בידיו ומנשק אותה על הלחי - בדיוק כפי שעשה 18 שנה קודם לכן בטקס הסיום שלו, כשטורי היתה רק תינוקת רכה.

עוד בנושא:
מבוגרים ניסו לעלות על מתקני שעשועים לילדים - וזה נגמר רע מאוד
האמא הזאת פיצחה את השיטה לגידול ילדים במינימום בלאגן
מדהים: אישה מטקסס ילדה שישיה בפחות מעשר דקות

טורי פרסמה את שתי התמונות זו לצד זו בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "18 שנה לאחר מכן...", התגובות לא איחרו לבוא. "אני מעיירה קטנה שבה לא קורה כלום אף פעם. ממש לא ציפיתי לכזה פיצוץ של תגובות", היא אמרה בראיון לאתר People. "התעוררתי וראיתי שיש לי מלא נוטיפיקציות... אנשים הגיבו ושיתפו את התמונות בהמונים".

בהמשך היא נאלצה להוסיף בעריכה הערה נוספת לכיתוב התמונה המקורית: "לכל מי ששואל(ת): כן, זה אבא שלי. הוא בן 37. ולא, הוא לא פנוי. יש לי אח קטן בדרך". ככל הנראה התמונה המרגשת בצירוף מראהו החיצוני המצודד של האב גרמו ללא מעט התעניינות בו.

את תמונת סיום התיכון הישנה של אביה טורי מצאה כשחיפשה תמונות ילדות שלה למצגת עבור מסיבת הסיום שלה. הרעיון לשחזר את התמונה 18 שנה מאוחר יותר היה של דודתה, לדבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully