וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא הזאת פיצחה את השיטה לגידול ילדים במינימום בלאגן

כשיש לך 5 ילדים מתחת לגיל 6 את כנראה חייבת לחשוב מחוץ לקופסה כדי לשרוד בתוך הכאוס. שיטת הצבעים של האמא האוסטרלית הזאת היא לא פחות מגאונית. נסו את זה בבית

שיטת הצבעים לארגון בלאגן של ילדים. בלוג aussiemum Unleashed, צילום מסך
לכל ילד יש צבע משלו. ילדי משפחת טרנר מדוגמים לפי צבעים/צילום מסך, בלוג aussiemum Unleashed

כל ההורים יודעים שילדים קטנים מגיעים עם ציוד גדול. כמות החפצים, האביזרים, הכלים, הצעצועים, התיקים, המצעים המגבות ועוד שכל ילד משתמש בה היא בלתי נתפסת. וכשיש יותר מילד אחד זה מתחיל להיות מסובך לעקוב מה שייך למי, וכשיש חמישה זה כבר בלתי אפשרי. זה גם מה שהופך את הרעיון של דידרה טרנר, אם ל-5 מאוסטרליה, לכל כך גאוני.

כשהיא גילתה שהיא בהריון עם זוג התאומים השני שלה (בבית היו לה כבר 3 ילדים), היא הבינה שהיא חייבת שיטה שתעזור לה לארגן את החיים. "כשגיליתי שיש לי תאומים בפעם השנייה, התחלתי לעקוב ברשתות החברתיות אחרי אמהות למשפחות מרובות ילדים כדי להבין איך הן עושות את זה", אמרה טרנר בראיון לאתר הדיילי מייל.

עוד בנושא:
לא תאמינו איזה חיידקים מזוהמים מתחבאים בבריכות הכדורים
כמה זמן מותר לילדים לצפות במסך ומתי אפשר להתחיל?
זו הסיבה שאמהות תמיד מרימות את הילד בצד שמאל

"בהתחלה הייתי בפאניקה מהרעיון שיהיו לי 5 בנים מתחת לגיל 6, אבל לאט לאט זה הפך לתהליך הדרגתי שבו יישמתי ובדקתי שיטות ארגון שונות כדי לבדוק מה עובד לי ומה לא". בסופו של דבר היא התמקדה במה שהיא מכנה "שיטת הצבעים האולטימטיבית", במסגרתה לכל ילד יש צבע משלו וכל החפצים שלו באותו צבע.

שיטת הצבעים לארגון בלאגן של ילדים. בלוג aussiemum Unleashed, צילום מסך
"כתום היה צבע קצת מאתגר, אבל בסוף הצלחתי". ציוד לילדים מאורגן לפי צבעים/צילום מסך, בלוג aussiemum Unleashed

טרנר תרמה לצדקה ולמקלטים של בעלי חיים את כל הצעצועים, המגבות, השמיכות וכלי האוכל הקודמים של הילדים, והחליפה אותם בחדשים המקודדים לפי צבע עבור כל ילד. "הילדים הגדולים קיבלו את הצבע האהוב על כל אחד מהם: כחול, ירוק ואדום. התאומים הקטנים קיבלו צהוב וכתום".

"לכל ילד יש כעת: שתי מגבות רחצה, מגבת פנים, מברשת שיניים, קערה, צלחת, סט סכ"ם, בקבוק שתייה וסל לאחסון צעצועים בצבע התואם לו. כתום היה צבע קצת מאתגר, אבל הצלחתי בסוף למצוא גם את זה", סיפרה טרנר. טרנר שיתפה תמונות של השיטה הצבעונית שלה בבלוג שלה וזכתה לתגובות משתאות ומפרגנות מהורים אחרים.

יישום השיטה החל רק בשבוע האחרון, אבל לדברי טרנר, היא כבר רואה יתרונות ותוצאות בשטח: "אני כבר רואה שהילדים באופן אוטומטי מפנים כל אחד את הכלים שלו לכיור ותולים את המגבת שלהם על המתלה. אני אוכל לדעת במבט אחד מי השאיר את הדברים שלו זרוקים או מונחים וזה יחסוך את כל תירוצי ה'זה לא שלי!'".

טרנר אמרה שהיא מרגישה טוב לגבי השיטה החדשה שלה ובכוונתה להמשיך לרכוש לכל ילד חפצים בצבע שלו גם בעתיד, כדי לשמור על הסדר והארגון בבית. "אני אמא עובדת ויש לנו בית קטן, אני חייבת שהכל יהיה מתוקתק אחרת הכל יהפוך לכאוס ומהר. חלק מהרעיון הוא שהילדים יהיו אחראיים לחפצים שלהם, כך קל להם יותר לזהות מה שייך להם ומה באחריותם לסדר ולשים במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully