וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר ישראלי מוכיח: מייק אפ סקס הוא הרבה יותר מהנה מסקס רגיל

26.5.2019 / 9:57

חוקרים מאוניברסיטת בר אילן בדקו ואישרו שקונפליקטים רומנטיים לא רק מגבירים את התשוקה המינית - אלא גם הופכים את האקט עצמו למהנה יותר מהרגיל. אז - לכו לריב עם הפרטנר שלכם ותודו לנו אחר כך

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידיאו: כמה פעמים צריך לקיים יחסי מין בשבוע כדי להיות מאושר?

המנוסים יעידו שאין על מייק אפ סקס - יחסי המין שאחרי ריב גדול (או קטן). היום יש לנו גם הוכחה מדעית לכך. חוקרים ישראלים מצאו שקונפליקטים רומנטיים מגבירים את התשוקה המינית והופכים את הסקס עצמו למהנה יותר. ריבים בין בני זוג מלהיטים ומעוררים חושים שמעודדים אותנו - במידה וסקס הוא הפתרון - "לעשות את זה" פרוע וקינקי יותר.

מחקר של אוניברסיטת בר אילן מראה שריבים מדרבנים בני זוג לקיים יחסי מין - ועל אף שעדיף לעשות את זה כשהוויכוח נפתר, הוא גם עשוי לשמש כסוג של טיפול יעיל לפתרון מחלוקות. המטפלת הזוגית מריסה נלסון סיפרה ל"האפטינגטון פוסט": "קונפליקט הוא משהו שצריך להימנע ממנו וסקס היא דרך לפתור משברים, בלי מילים או התנצלויות. מעבר לכך, שחרור הורמון האהבה "אוקסיטוצין" במהלך סקס גורם לזוגות להרגיש קרובים יותר, להרגיע חלק מהרגשות הפגועים שעלו על פי השטח במהלך הריב". היא הוסיפה: "הזמן הזה שאחרי ויכוח הוא זמן טוב ובטוח לחקור סקס קינקי או אסרטיבי יותר, וזה עשוי להיות מאוד מספק מבחינה מינית".

זוג עושה סקס. ShutterStock
חוקרים ישראלים מאשרים: סקס אחרי ריב תמיד מהנה יותר מסקס רגיל/ShutterStock

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • ריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully