וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הדרך הכי בטוחה להסיר לק ג'ל בלי לפגוע בציפורן

לק הג'ל שינה את חייהן של נשים רבות שסוף סוף יכולות ליהנות מלוק מטופח וגם עמיד, אך אחת השאלות שנותרו פתוחות לגבי הטרנד הזה היא מה הדרך הבטוחה ביותר להסירו? שיוף או השרייה באצטון? יש לנו את התשובה

ציפורניים עם לק בצבעי פסטל ניאון. ShutterStock
כמו עם כל התמכרות, הבעיה מתחילה כשאת רוצה להפסיק. לק ג'ל/ShutterStock

כל מי שהתנסתה בלק ג'ל יודעת שזה עניין די ממכר, הציפורניים עם הלק נראות נהדר - מטופחות, חזקות, מבריקות ועמידות והחלק הכי טוב הוא שזאת הוצאה מאוד משתלמת משום שבניגוד למניקור רגיל, התוצאה כאן מאוד עמידה ושומרת על המראה המטופח של הציפורניים למשך כמה שבועות בקלות.

הבעיה, כמו עם כל התמכרות, מגיעה כשאת רוצה להיגמל. נשים רבות גילו שכאשר הן מסירות את לק הג'ל הן נותרות עם ציפורניים חלשות, מתקלפות, מפוצלות ומחוספסות. הנזק הזה לא נגרם מהלק כשלעצמו, אלא דווקא מתהליך ההסרה שלו, מסבירה ד"ר דנה שטרן, רופאת עור ועוזרת מרצה בבית הספר לרפואה מאונט סיני. כדי להסיר את הלק יש צורך להשרות את הציפורניים בתמיסת אצטון ואז לדחוף ולגרד פיזית את הציפוי מעל הציפורן - תהליך אגרסיבי שעלול להזיק מאוד לציפורן. אפשרות נוספת להסרה היא שיופו של הלק בעזרת מכונת שיוף - גם כאן יש סכנה לפגיעה בשכבות החיצוניות של הציפורן.

עוד בנושא:
מה הציפורניים אומרות על הבריאות שלכם?
איכס: מה חי לנו מתחת לציפורניים?
כוססים ציפורניים? אתם חייבים לענות על השאלות האלה

"כשמגרדים את פני הציפורן עם כלי ממתכת או מעץ, מסירים יחד עם הלק גם את שכבת הציפוי הטבעית של הציפורן וזה גורם להידקקות משמעותית של הציפורניים", אומרת ד"ר שטרן. אם נגרם נזק לשורש הציפורן, החלק של הציפורן שנמצא מתחת לעור, תסבלו מכתמים לבנים, חריצים ועוד הפרעות בפני השטח של הציפורן - בעיות שימשיכו ללוות אתכם גם לאחר צמיחת הציפורן אל מעבר לקו העור. כדי לשמור על הציפורניים שלכן בריאות גם בין מניקור אחד למשנהו, ד"ר שטרן מציגה כאן את העצות שלה להסרה בטוחה של לק ג'ל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully