וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכס: לא תאמינו מה חי לאישה הזו בעין

צעירה בת ה-28 ניכשה עשבים ליד ביתה כשמשב רוח הכניס לא פחות מארבע דבורים לתוך עינה. היא הבחינה בכך רק כמה שעות לאחר מכן כשהעין שלה התנפחה וכאבה. הרופאים שטיפלו בה נדהמו למראה עיניהם

עין. ShutterStock
לא להאמין מה יכול להתקע לכם בעין מבלי שתרגישו. עין/ShutterStock

הנה סיפור שנשמע כאילו הוא לקוח מסרט אימה: רופאים גילו בעינה של אישה מטיוואן לא פחות מארבע דבורים חיות. המקרה החל כשהאישה בת ה-28 שזהותה לא פורסמה ומכונה בשם Ms He ניכשה עשבים ליד ביתה כשהרגישה, מה שחשבה לפחות, כמשב רוח בעינה. לאחר כמה שעות כשהעין התנפחה וכאבה היא פנתה לבית החולים האוניברסיטאי Fooyin בדרום המדינה. הרופאים שטיפלו בה נדהמו כאמור לגלות כי בתוך עינה יש לא פחות מארבע דבורים חיות.

עוד בנושא:
לא, היא לא בוכה: לאישה הזו היה תקוע משהו בעין במשך 28 שנה
איך הגיעו 40 סכינים לתוך בטנו של האיש הזה?
שעורה בעין? 5 דברים שכדאי לכם לעשות ו-4 שממש לא

"היא לא יכלה לסגור את עיניה לגמרי וכשהבטתי בעזרת מיקרוסקופ לחריץ בעין ראיתי משהו שחור שנראה כמו רגל של חרק", סיפר לאתר ה-BBC רופא העיניים שטיפל באישה, ד"ר הונג צ'י טינג. "תפסתי את הרגל ומשכתי את הדבורה בעדינות החוצה ואז ראיתי רגל נוספת, ועוד אחת ועוד אחת. הן היו כולן חיות".

לדברי הרופא הדבורים ככל הנראה נכנסו לעינה עם משב הרוח ומצאו את עצמן תקועות שם. מדובר על דבורים שלא תוקפות בני אדם, אך נמשכות לזיעה ואפילו לדמעות. לדבריו האישה עשתה בחוכמה שלא גירדה את עיניה והסבה להן נזק. "היא הייתה עם עדשות מגע כך שהיא לא העזה לשפשף את עיניה כדי שהעדשות לא יסדקו חלילה. אם הייתה עושה כן הדבורים היו עלולות לעקוץ והיא הייתה יכולה להתעוור. זו פעם ראשונה שאנחנו נתקלים במקרה כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully