וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: הסבתא הזו ילדה את הנכדה של עצמה בניתוח קיסרי

בתה של הסבתא בת ה-55 נולדה ללא רחם, כך שאמה ידעה שתעזור לה להביא ילדים לעולם, באיזו דרך שתוכל. בתחילת השנה נולדה תינוקת בריאה והסבתא המאושרת מעידה שתעשה זאת שוב אם יבקשו ממנה

סבתא מחזיקה על הידיים תינוק ישן. ShutterStock
סבתא ילדה את הנכד של עצמה. סבתא מחזיקה תינוק/ShutterStock

הסיפור הבא כולל כמה פרטים לא שגרתיים: סבתא בת 55 ילדה את נכדתה, לאחר ששימשה כפונדקאית של בתה בת ה-31 שנולדה ללא רחם.

הסבתא אמה מיילס, ילדה את התינוקת בחודש ינואר אחרי שעברה הפריה חוץ גופית. בתה, טרייסי סמית' שסובלת מתסמונת מאייר-רוקיטנסקי, המתאפיינת בהפרעה בהתפתחות מערכת המין הנקבית, נולדה אומנם ללא רחם אבל עם שחלות נורמליות - כך שהיא ובעלה אדם בן ה-40 הצליחו ליצור עובר שהושתל בגופה של הסבתא.

אבל זה לא החלק הכי מדהים. הסבתא שכבר הייתה בשלב של גיל המעבר, נזקקה להורמונים שיעזרו בהחזקת ההריון אבל גם נדרשה להוריד לא פחות מ-38 קילוגרמים ממשקלה כדי שתהיה בריאה מספיק. היא ילדה כאמור ב-16 בינואר את נכדתה אבי, שנולדה בריאה במשקל של 3.5 קילוגרמים בניתוח קיסרי חירום.

עוד בנושא:
עצת סבתא בת 150 שנה התגלתה כנכונה במחקר חדש
סיפור בדקה: סבתא בת 55 מבריטניה ילדה שלישייה
מה עושים כשהילד פשוט לא אוהב את סבתא?

תינוק בחדר לידה. Sean Gallup, GettyImages
הפכה את בתה לאמא בעצמה/GettyImages, Sean Gallup

"לגלות שטרייסי לא יכולה להכנס להריון, הייתה ידיעה מטלטלת עבורי", אמרה מיילס. "כשנודע לנו ישבתי לידה ואמרתי לה שאני פה בשבילה בכל מה שתצטרך". לדבריה ההריון והלידה לא הפחידו אותה וכל מה שהיא חשבה עליו היה לעשות את הדבר המופלא הזה עבור בתה שגילתה בגיל 15 כי אין לה רחם לאחר שהמחזור החודשי שלה בושש לבוא. "עשיתי הכל בשביל שהתינוקת שלי תוכל להיות אמא. אם הם ירצו לעשות עוד ילד, אני אהיה מוכנה לעשות את זה מההתחלה". שבועיים לאחר הלידה בני הזוג התחתנו בטקס מרגש.

ולמרות הנכונות והעובדה המדהימה שהסבתא נכנסה להריון בניסיון ראשון, מיילס נחשבת לאחת מהפונדקאיות המבוגרות בעולם, כשב-2011 נרשם מקרה בו סבתא בת 57 מווילס ילדה את נכדה, וב-2016 סבתא בת 67 מיוון הפכה גם היא את בתה לאמא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully