וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי שומר מדגימה: אחת הבעיות הכי קשות בהריון

כל אישה שהיתה בהריון מתקדם מכירה את הבעיה הזאת, וזו גם אחת הסיבות שרוב הנשים בשליש השלישי מסתובבות בכפכפים - נסו אתם לגרוב גרביים או לשרוך שרוכים עם בטן בגודל אבטיח

הקומיקאית האמריקאית איימי שומר שנמצאת כעת בשלהי הריונה הראשון, העלתה לאינסטגרם שלה סרטון שממחיש היטב את אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור נשים בהריון: אתגר הגרביים. שומר שנמצאת כעת ממש בסוף ההריון שלה וצפויה ללדת בקרוב, נראית בסרטון יושבת על מיטתה, ככל הנראה בבוקר, קצת לאחר שהתעוררה, ומנסה לגרוב גרביים. לכאורה, פעולה יומיומית, כזו שכל אחד ואחת מאיתנו מבצעים ללא מחשבה מיוחדת מדי יום כמעט, אבל לנשים בהריון מתקדם מדובר במשוכה של ממש.

עוד בנושא:
הכוכבת ההוליוודית ששברה את האסלה כשהתיישבה עליה
בזכות הגאדג'ט הגאוני הזה נשים הרות יוכלו לגלח את הרגליים
יצאה לה: איך הפכה הבטן של מייגן מרקל מבלתי נראית לבולטת בן לילה?

בסרטון שומר נשמעת אומרת ש"כשאת בהריון - כמוני, ואת רוצה לגרוב גרביים - זה די קל. מתחילים עם רגל שמאל, יש קצת אי נוחות, אבל זו לו ממש בעיה", ואז מדגימה תנועה לא טבעית אך מוצלחת של גריבת גרב על כף רגלה השמאלית.

איימי שומר בניו יורק. splash
קורנת. איימי שומר/splash

בשלב הזה עוברת הסטנדאפיסטית לניסיונות לגרוב גרב על רגלה הימנית - ושם העניינים כבר פחות זורמים. בסופו של דבר שומר מצליחה להשחיל את הגרב על הבוהן הגדולה ואז לאט לאט מושכת אותו עד שהיא מצליחה להכניס את כל כף הרגל שלה פנימה.

הריוניות רבות מכירות את הבעיה הזאת, שאינה מוגבלת לגרביים אגב, גם קשירת שרוכים ופרימתם, הסרת שיערות מהרגליים, גזיזת ציפורני הרגליים ובגדול - כל פעולה שדורשת מהן להתכופף מטה מעל לבטן בגודל אבטיח, הופכת למשימה בלתי אפשרית בשלבי ההריון המתקדמים. זו גם הסיבה שרבות מעדיפות לוותר מראש ופשוט לנעול כפכפים בסוף ההריון (זה, והבצקות שלא מאפשרות לכף הרגל להיכנס לשום נעל סגורה...).

לאחרונה עלה לנטפליקס ספיישל הסטנדאפ של שומר שעוסק בהריון שלה, שנקרא Growing ובו היא חולקת עם הקהל שלל תובנות משעשעות מהתקופה הקורנת בחייה, ועוד שקרים שמספרים על הריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully