וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הגאדג'ט הגאוני הזה נשים הרות יוכלו לגלח את הרגליים

אם הרגליים השעירות שלך הן הדבר האחרון שמעניין אותך בזמן שאת מגדלת בן אנוש בתוכך - זה סופר לגיטימי. אבל אם את בכל זאת רוצה להוריד שיערות מהרגליים למרות הבטן התופחת, המכשיר הזה הוא בול מה שאת צריכה

אישה בהריון באמבטיה. ShutterStock
אם את בעניין של לגלח את הרגליים, הבטן יכולה להיות מכשול של ממש. אישה הרה באמבטיה/ShutterStock

מגיע שלב בכל הריון שבו גם המשימות היומיומיות הפשוטות ביותר הופכות לאתגר הנדסי: קשירת שרוכי הנעליים, שינוי תנוחה במיטה בפחות מ-5 דקות או גילוח הרגליים. אף אחת מהפעולות הנ"ל אינה פשוטה לביצוע כשאת בשליש השלישי להריון.

יכול מאוד להיות שהסרת שיער אינה בראש מעייניך בתקופה הזאת, וזה בסדר גמור, אפשר להבין. אחרי הכל, את מגדלת בתוכך בן אדם כרגע, אז מה זה כמה שיערות על הרגליים? אבל אם את עדיין נחושה לתחזק את ההופעה החיצונית, בוודאי שמת לב שהבטן היא מכשול די רציני בדרך כשמנסות לגלח את הרגליים.

עוד בנושא:
אמא, למה יש לך אף כל כך גדול? הריון ולידה משנים את הפנים לצמיתות
צריכת אומגה 3 בהריון מגנה על התינוק מפני לחץ דם גבוה בבגרותו
טרנד טיפוח חדש בהריון: מסכה לבטן ההריונית

ג'ירף גאדג'ט לגילוח רגליים בהריון. אמזון, צילום מסך
כמו מוט סלפי, רק לסכין הגילוח. מכשיר הג'ירף בפעולה/צילום מסך, אמזון

כאן נכנס לתמונה מוצר חדש, שכבר זכה לביקורות מהללות מכמה הריוניות שניסו אותו. קוראים לו "הג'ירף" ומדובר בעצם במוט מאריך שמתחבר לסכין הגילוח ומטרתו "לסייע לנשים שמתקשות לגלח את רגליהן בשל מגבלות בגמישות ובתנועתיות" - כך נכתב בעמוד המוצר, שזמין למכירה באמזון תמורת 39 ליש"ט (אם כי הוא אינו נשלח לישראל, אז תצטרכו להיות יצירתיות עם המשלוח).

כאמור, מספר נשים כבר התנסו במוצר וחלקו עם הגולשות האחרות את הביקורות שלהן: "הדבר הזה ממש עזר לי! אני בהריון ונהיה לי ממש קשה לגלח את הרגליים בגלל הבטן התופחת שלי. כשהשתמשתי במאריך לסכין הגילוח זה בכלל לא הפעיל לחץ על הגב שלי. אם את אישה בהריון - אני ממליצה בחום על המוצר הזה", כתבה אחת הרוכשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully