פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      6 הרגלים לא בריאים שהורסים לכם את היציבה

      עזבו את הטלפון, תפסיק לישון על הבטן ותדאגי לחזייה גדולה יותר כי הגב שלכם כנראה קורס. אנחנו נוטים להרוס את היציבה שלנו בגלל יותר מדי הרגלים רעים שעם קצת תשומת לב אפשר להימנע מהם. אז קדימה, עמדו זקוף!

      חזייה (ShutterStock)
      התאמה נכונה חשובה גם לבריאות הגב והיציבה שלך. אישה לובשת חזייה (צילום: ShutterStock)

      אם מתרים בכם יותר מדי פעמים לשבת ישר או לעמוד זקוף, אתם כנראה צריכים לשפר את היציבה שלכם, וזה לא כל כך קשה כמו שזה נשמע. אפשר להתחיל לבצע שינויים קטנים לאורך היום, שיכניסו למודעות את החשיבות שלה לבריאות שלכם.

      שמירה על יציבה נכונה מאפשרת עבודה יעילה של השרירים והשלד, ומיטיבה את תפקודן של מערכות הגוף: מערכת הנשימה, מערכת העצבים ומחזור הדם. ליקויי יציבה עלולים להתפתח במהלך החיים לרוב עקב הרגלים לקויים וכדאי לשפר אותם מוקדם ככל האפשר. אם קושי פיזי מקשה עליכם להשתפר, רצוי לטפל בליקויי יציבה מוקדם ככל האפשר ולפנות למומחה פיזיותרפיה. הפיזיותרפיסט יוכל לזהות את מקור הבעיה ולהקנות לכם הרגלי יציבה נכונים נוספים.

      עוד בנושא:
      תרימו! אפשר להתכופף איך שרוצים, זה לא באמת משנה
      זו הסיבה שמכנסי סקיני מסוכנים לבריאות
      הרגליים הורגות אתכן: נעלי העקב יכולות להפוך אתכן לנכות

      הרשימה הבאה מפרטת את הפעולות היומיומיות שהורסות את היציבה שלכם. אפשר ואפילו רצוי לנסות להתמקד כל שבוע בהרגל בעייתי אחד למען עתיד טוב יותר.