וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזו לא שמעה במשך 11 שנים, ואז גילתה במקרה למה

הכל בגלל כדור קטן: צעירה בריטית איבדה במפתיע את יכולת השמיעה באוזנה לפני כעשור ולא חשבה לבדוק מה הסיבה לכך. בדיקה מקרית גילתה את העצם המפתיע שהתחבא שם ללא ידיעתה

אישה מתקשה בשמיעה. ShutterStock
לא קרה לכם פעם שאיבדתם את השמיעה וגיליתם שם במקרה כדור אקדח? אישה מתקשה בשמיעה/ShutterStock

אם אתם מתלוננים על בעיה שמציקה לכם יותר מדי שנים וכולם מהסים אתכם כי הם לא רואים סיבה גלויה לעין, אתם בכלל לא פרנואידים. הסיפור הבא עשוי לשכנע אתכם לרדת לשורש הבעיה גם אחרי עשור.

ג'ייד האריס, בריטית בת 28, לא הצליחה לשמוע כראוי במשך 11 שנים באוזנה השמאלית, ולא חשבה לבדוק למה. וחבל, כי מסתבר שכדור קטן של אקדח אוויר היה תקוע במשך שנים באוזנה. הצעירה נאלצה להקשיב לטלוויזיה בווליום גבוה ולבקש מהסובבים אותה לחזור שוב על דבריהם. "כולם תמיד צחקו עלי כשצעקתי הרבה כי לא שמעתי את עצמי", סיפרה האם הצעירה לשניים, "זה היה נורא וכל כך מביך. כולם תמיד היו צוחקים ואומרים שאני צריכה לבדוק את השמיעה שלי".

עוד בנושא:
האיש הזה השתעל ממש חזק וזה מה שיצא ממנו
הצמח הפופולרי הזה עלול לגרום לאובדן שמיעה
עשה ואל תעשה: הנחיות חדשות לניקוי אוזניים

ג'ייד האריס, הצעירה שמצאה כדור אקח באוזנה. KENNEDY NEWS AND MEDIA, צילום מסך
כולם תמיד צחקו עלי כשצעקתי הרבה כי לא שמעתי את עצמי. גיי'ד האריס/צילום מסך, KENNEDY NEWS AND MEDIA

בשל העובדה שלא סבלה מכאבים באוזנה, היא פנתה לרופא רק לפני מספר חודשים למרות שיותר מעשור עבר מאז שאיבדה את שמיעתה באוזן שמאל ללא סיבה הגיונית. הסיבה שבגללה פנתה לטיפול היו מים שהצטברו באוזנה הימנית והקשו עליה לשמוע אפילו יותר.

אחרי שרופאיה ניסו ללא הצלחה להסיר "הצטברות של שעווה" מאוזנה הבעייתית, אחות ערנית הפנתה את האריס לבית החולים דריפורד בעיר מגוריה. "שני רופאים הגיעו לבחון את האוזן שלי כדי לראות מה יש שם", שחזרה הצעירה. הרופאה ניסתה להשתמש במכשיר שישאב כדור צהוב שסתם את תעלת אוזנה השמאלית. משההליך הזה לא הצליח, פנו להשתמש במכשור אחר. "הם נאלצו לדחוף לאוזן וו ממתכת שממש הרג אותי, היד שלי התעופפה מההלם ואני כמעט הכיתי את הרופאה בטעות".

אחרי שהעצם נשלף החוצה הם הבינו לבסוף מה האריס החביאה שם. "הרופאה הייתה ממש נחמדה במהלך הפגישה ואמרה לי שהיא ראתה כל מיני דברים שיצאו מאוזניים במשך השנים, אבל אף פעם לא שלפה משם כדור אקדח. ברגע שהוא יצא זה היה מדהים, יכולתי לשמוע טוב יותר".

עוד באותו נושא

אישה פיתחה מצב רפואי נדיר: לא מסוגלת לשמוע גברים

לכתבה המלאה
כדור שנמצא באוזנה של צעירה בריטית. KENNEDY NEWS AND MEDIA, צילום מסך
כדור האקדח שנתקע באוזנה של האריס/צילום מסך, KENNEDY NEWS AND MEDIA

ברגע שראתה את הכדור, היא נזכרה בדרך המוזרה שבה הוא מצא את דרכו אל תעלת אוזנה. "לפני 11 שנים אירחתי בביתי מספר חברים למסיבה. אחד החברים שיחק עם אקדח אוויר עד שכדור קטן נפלט ממנו בטעות. "זה היה כל כך מהר וחזק, עד שלא הייתי מודעת לכך שהוא נכנס לאוזן שלי".

למרות שלא חשה בכאב בגללו, הכדור הקטן השפיע מאוד על חייה של האריס. "נמנעתי מללכת לשחות כי פחדתי מהידרדרות נוספת ביכולת השמיעה, לא הלכתי להופעות או למסיבת עם הילדים כי חששתי שלא אשמע כלום", היא מספרת. כעת, היא מתענגת למשמע קול צחוקן של בנותיה. "זאת הקלה גדולה מאוד. אני יכולה לשחות עם הבנות, לשמוע הרבה יותר טוב ולא להגיד בלי הרף 'סליחה'. אני אשתדל להתרחק מאקדחי אוויר מעתה והלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully