וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעימה מחו"ל: איך אנשים במדינות אחרות שומרים על המשקל?

למה דווקא ביפן יש שיעור נמוך להפליא של אנשים שסובלים מהשמנה? ואיך יכול להיות שאחד המטבחים המושחתים בעולם מהווה דווקא דוגמה לאיזון ובריאות? אלו הסודות מתרבויות ברחבי העולם שיעזרו לשמור על תזונה מאוזנת ובריאה

כדורי פלאפל. דרור עינב
ולנו יש פלאפל. כדורי פלאפל/דרור עינב

מתכוונים להתחיל עוד דיאטה אינטנסיבית שמצריכה ויתור כואב על פחמימות, צום לסירוגין או הימנעות מוחלטת משומן? תנו לנו לנחש שהיא כנראה לא תחזיק יותר מדי זמן. זה לא שאנחנו פסימיים בהגזמה, אלו פשוט הנתונים שמראים שרובן המוחלט של הדיאטות מסתיימות בכישלון, אבל זה לא חייב להיות המצב.

זה לא סוד שככל שהחיים שלנו הופכים נוחים יותר, כך רובנו נוטים לזוז פחות ולאכול יותר. זה גורם לכך שבמדינות רבות בעולם, ההשמנה נחשבת לאחד האיומים המשמעותיים ביותר על בריאות הציבור. עם זאת, בחלק ממדינות העולם, התרבות, המנהגים והחינוך מסייעים להקטין במידה כלשהי את הבעיה. סוד ההצלחה של המדינות האלו לא טמון בדיאטות משוכללות במיוחד, אלא בתובנות תרבותיות עמוקות שמסייעות לשמור על המשקל כל הזמן - ולא רק בזמן הדיאטה.

עוד בנושא:
סופר פוד מקומי: המזון שמשאיר כל עדה בריאה
4 מאכלים בריאים שלא כדאי לאכול יותר מדי מהם
החלום האיטלקי: הסיבות הכי בריאות לאכול עוד פסטה

אז בואו נבין איך עושים את זה נכון במדינות אחרות - ומה גם אתם יכולים ללמוד כדי לשמור על המשקל בלי להילחם בעצמכם ולהפסיד בכל פעם מחדש:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully