וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה וג'יי זי קוראים למעריציהם לעבור לטבעונות

הקרטרים, אחד מהפאוור קאפלז הכי מפורסמים ובעלי השפעה בעולם, קראו למיליוני המעריצים שלהם בעולם להפוך לטבעונים: "כולנו חולקים אחריות לדאוג לבריאות שלנו ולבריאות כדור הארץ"

ביונסה ג'יי זי. GettyImages
חושבים על בריאות במונחים של 'אמת' ולא במונחים של דיאטה. ביונסה וג'יי זי/GettyImages

ביונסה וג'יי זי מעודדים את מעריציהם ברחבי העולם לאמץ תזונה מן הצומח ואומרים כי טבעונות היא, לדעתם, עניין בעל חשיבות גלובלית מן המעלה הראשונה. הזוג השווה מיליארדים הוא אחד מהפאוור קאפלז הידועים ביותר בעולם, וכעת הם רותמים את ההשפעה העצומה שיש להם לטובת קידום אג'נדה טבעונית, בדיוק בזמן לקמפיין Veganuary - יוזמה המעודדת אנשים לנסות לדבוק בטבעונות למשך חודש ניסיון אחד במהלך חודש ינואר.

בני הזוג התייחסו בעבר להשפעה שהיתה למעבר לטבעונות על חייהם בדברי ההקדמה לספרו של המאמן האישי של ביונסה, שעסק בטבעונות וההשלכות שיש לה על הבריאות האישית ועל בריאות הסביבה. "בעבר נהגנו לחשוב על בריאות במונחים של דיאטות - חלק עבדו לנו, ואחרות לא. אבל מרגע שהתחלנו לחשוב על בריאות כעל 'אמת' ולא כמו על דיאטה, זה הפך לשליחות עבורנו - לחלוק את האמת הזאת עם כמה שיותר אנשים", כתבו.

עוד בנושא:
מה יקרה אם כולם יהפכו לטבעונים?
מה קורה לגוף כשמפסיקים לאכול בשר?
זה רשמי: תזונה צמחונית וטבעונית בריאה יותר גם לילדים

ביונסה קואצ'לה. GettyImages
"זמן לטבעונות!!". ביונסה בהופעתה בפסטיבל קואוצ'לה 2018/GettyImages

לצד השיח הטבעוני שמתמקד בזכויות בעלי חיים, השניים דווקא מדגישים את ההשפעה שיש לטבעונות על הסביבה: "לכולנו יש אחריות לשמור על הבריאות שלנו ועל בריאות הסביבה. בוא ננקוט עמדה יחד. בואו נפיץ את האמת. בואו נהפוך את השליחות הזאת לתנועה".

קווין בי ובעלה הראפר התנסו לראשונה בטבעונות בשנת 2013. מאז הם התבטאו מספר פעמים בשבחי התזונה מן הצומח, ובשנת 2015 ביונסה אף השיקה יחד עם המאמן האישי שלה שירות של משלוחי מזון טבעוני עבור המשתתפים ב"אתגר 22", שמאפשר למתעניינים בטבעונות להתנסות בתזונה מן הצומח ולקבל תמיכה וליווי.

עוד באותו נושא

קווין V: ביונסה תעזור לכם להפוך לטבעונים

לכתבה המלאה
ביונסה ג'יי זי קליפ חדש מונה ליזה לובר. צילום מסך
הם רוצים שתהפכו לטבעונים, למען הסביבה. ביונסה וג'יי זי/צילום מסך

מאז, השניים ככל הנראה לא הפכו לטבעונים במאת האחוזים, אך עיקר התזונה שלהם מבוססת על הצומח. ונראה שכאשר היא נערכת לאירועים גדולים ומאתגרים בקריירה שלה, ביונסה מקפידה להתכונן אליהם בין השאר בעזרת הקפדה על תזונה טבעונית לקראתם. כך למשל, לקראת המופע המרכזי שלה בפסטיבל קואוצ'לה, בחודש מארס 2018 פרסמה ביונסה תמונה של מנה טבעונית באינסטגרם שלה בליווי הכיתוב: "44 ימים לקואוצ'לה!! זמן לטבעונות!!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully