וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין V: ביונסה תעזור לכם להפוך לטבעונים

3.2.2015 / 10:23

אחרי שניסתה יחד עם בן זוגה ג'יי זי את אתגר 22, ביונסה משיקה יחד עם מאמן הכושר שלה שירות משלוחי אוכל טבעוני שאמור להקל על המשתתפים באתגר לצלוח את השינוי ולהטמיע אותו

ביונסה. GettyImages
מלכה/GettyImages

לתשומת ליבם של סלבס ארצנו, מלכת הפופ העולמית ביונסה השיקה אתמול שירות משלוחים של אוכל טבעוני יחד עם מאמן הכושר שלה שבנה תפריט ל-22 ימים, שיסייע לאלה שרוצים להתנסות בתזונה צמחית. ביונסה, שניסתה לפני שנתיים את אתגר הטבעונות 22, יחד עם בעלה ג'יי זי, אומנם לא הפכה טבעונית מאז, אבל התפריט שלה מתבסס בעיקר על תזונה צמחית.

"אני מאוד מתרגשת להצטרף לתוכנית הזו ולהיות השראה", כתבה בהצהרה שפירסמה. "מאמן הכושר שלי, מרקוס בורגס, הציע לי להצטרף אליו לתוכנית שתעודד אנשים לעשות בחירות נכונות יותר של אוכל. אם אני יכולה לעשות את זה, כל אחד יכול", סיכמה.

נדרשים 21 ימים כדי לשנות הרגל

אתגר 22, שקיים בכל העולם וגם בישראל מתבסס על הפילוסופיה שלוקח 21 ימים לשנות הרגל, ויום נוסף כדי להטמיע את השינוי. שירות המשלוחים הטבעוני נוצר עקב ביקוש מלקוחותיו של בורגוס, וכל המנות בו הן אורגניות, נטולות גלוטן, מכילות אחוזי שומן נמוכים, כמויות נמוכות של מלח וסוכר, ומבוססות על דגנים, קטניות, ירקות ותבלינים.

השירות החדש מסייע לאלה שרוצים לנסות את אתגר הטבעונות אך חוששים מהטרחה שבהכנת האוכל. טווח המחירים של המנות נע בין 10 ל-16 דולר, לא זול, אבל מגיע עם הרבה גלאם של המלכה.

זו לא הפעם הראשונה שביונסה מתגייסת לטובת שינוי ויצירת אורח בריא, וכבר בשנת 2011 היא חברה למישל אובמה, הגברת הראשונה, בקמפיין שניסה לגרום הנוער בארה"ב לעשות פעילות גופנית. כחלק מהקמפיין הנשיאותי שנקרא "Lets Move"' ונועד להלחם במגפת ההשמנה בבני נוער בארה"ב, שיחררה ביונסה קליפ בו היא מלמדת תלמידי בית ספר צעדי ריקוד קצביים, במטרה שאלה ישמשו אותם בהפסקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully