פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      6 דרכים להיות יותר בריאים בלי לעשות פעילות גופנית

      אם אתם רוצים לחיות חיים יותר בריאים, אבל מצד שני, אתם גם אנשים ריאליים שמבינים שאתם וספורט - זה כבר לא יקרה, זו בדיוק הכתבה בשבילכם. אנחנו מבטיחים לא לבקש מכם להזיע

      אישה מתפנקת בבית (ShutterStock)
      אל תדאגו, לא נבקש מכם לקום מהספה (אילוסטרציה: shutterstock)

      מכירים את הכתבות שמבטיחות לשפר לכם את הבריאות "בלי לקום מהספה"? אז הנה עוד אחת כזאת. אם אתם רוצים לשפר את החיים שלכם מבחינה בריאותית, אבל אתם גם אנשים ריאליים, שמבינים שהסיכוי שלהם להתמיד באיזשהו ספורט שואף לאפס - יש לנו את הפיתרון בשבילכם. (בעצם יש לנו 6 פיתרונות).

      במציאות הנוכחית נדמה ששיפור במצב הבריאותי שלא כולל הזעה הוא פשוט לא אופציה. כולם רצים מרתונים, עושים טריאתלונים, קרוספיט, רוכבים על אופניים בשבתות או במינימום עושים פילאטיס פעמיים בשבוע. אבל יש לא מעט דברים שאפשר לעשות כדי לשפר את הבריאות, ולא יגרמו אפילו לאגל זיעה בודד לזלוג מעל מצחכם. הרגלי שינה, אכילה ואפילו ניהול הלחצים שלנו - לכולם יש פוטנציאל משמעותי להשפיע לטובה או לרעה על מצב הבריאות הכללי שלנו. הנה 6 דברים שאתם יכולים להתחיל לשנות כבר עכשיו:

      עוד בנושא:
      4 טיפים להפחתת כולסטרול בעזרת תזונה
      תפסיקו לבהות במשקל: 7 דרכים יעילות יותר למדוד את הבריאות שלכם
      שוב שכחתם לאכול בריא? נסו את השיטות האלה