פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      תפסיקו לבהות במשקל: 7 דרכים יעילות יותר למדוד את הבריאות שלכם

      המספרים על המשקל עוזרים להעריך את מצב הבריאות שלכם, אך הם בהחלט לא המדד החשוב ביותר במשוואה. הנה 7 שאלות שיעזרו לכם להבין בצורה מדויקת יותר כמה בריאים אתם ואיך תוכלו לשפר את המצב

      אילוסטרציה (ShutterStock)
      עיסוק אובססיבי במשקל (צילום: shutterstock)

      ברוח השנה החדשה, אנשים רבים מחליטים שישתדלו להיות קצת יותר בריאים מעתה והלאה. כשניגשים למשימה המורכבת הזאת, חלק גדול מאיתנו פשוט יעלו על המשקל ויעריכו כמה המספר צריך לצנוח או לטפס כדי שהבריאות תשתפר. מה שנדמה כעיסוק מבורך בבריאות הגוף, הוא במקרים רבים פשוט עיסוק אובססיבי במשקל, שאין ספק שהוא חשוב, אך הוא לא הגורם המשמעותי ביותר במשוואה הזאת.

      עוד בנושא:
      בלי חלומות באוויר: החלטות בריאות לשנה החדשה שבאמת תעמדו בהן
      אימון למוח: 7 פעולות שגרתיות שיעשו אתכם חכמים יותר
      7 תופעות "לא מזיקות" שעלולות להצביע על סכנה בריאותית

      גם כשאנשים מתעמלים, אחת המטרות הבולטות ביותר היא חיטוב הגוף, בעוד ששיפור הבריאות, יעד חשוב בהרבה, במקרים מסוימים נדחק הצידה. אז אם אתם רוצים להיות קצת יותר בריאים השנה, יש כמה מדדים מבוססים יותר מהמשקל, שיעזרו לכם להבין מהו המצב האמיתי של הגוף שלכם. הנה 7 בחינות שיעזרו לכם לגבש תמונה ברורה יותר של נקודות התורפה שחשוב לחזק לפני שיהיה מאוחר מדי.