וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 דברים שלא ידעת שקורים לגוף שלך בזמן הריון

14.10.2018 / 9:46

יש דברים שאף אחד לא יספר לך על אחת התקופות המשמעותיות ביותר בחייך. לכן אנחנו כאן. למה כדאי לך לקנות נעליים במידה גדולה יותר, לחזק את הקשרים עם הקוסמטיקאית ולהתכונן לכך שגם בן או בת הזוג יעלו גם הם בכמה מידות במכנסיים? לגזור ולשמור

נכנסה להריון פעמיים בהפרש של 10 ימים וילדה שתי בנות/מערכת סיפור בדקה

בווידיאו: נכנסה להריון פעמיים בהפרש של 10 ימים, וילדה שתי בנות

בשעה טובה ומוצלחת את בהריון, וזה לא סוד שהוא גורם לשינויים בגופה של האם המיועדת (ואפילו בגופו של האב הנרגש). הגוף מכין את עצמו לתשעת החודשים הקרובים וללידה לא פשוטה. כולם מכינים אותך לעובדה שהאיברים הפנימיים יזוזו כדי לפנות מקום לעובר ולכך שחייך ישתנו ללא היכר, אבל יש עוד תופעות שאף אחד לא תמיד מספר לך עליהן.

תמיד יהיה דוד מעיק שימהר לספר לך עובדות מעניינות אך לא רלוונטיות על הריון ברגע שתבשרי בארוחה המשפחתית על ביקור החסידה. הוא אולי יספר לך למשל שהזמן הארוך ביותר שמישהי הייתה בהריון הוא 375 ימים (בדרך כלל, הריון נמשך בערך 280 ימים).

עוד בנושא:
איך מצב הבריאות שלכן לפני הכניסה להריון משפיע על בריאות הילד
לידה בניתוח קיסרי מעלה את הסיכון של התינוק לסבול מאלרגיה
תסמינים לאחר לידה שאסור לך להתעלם מהם

הפיקנטריה המשעשעת הזאת לא תועיל לך אבל תשומת לב לשינויים שכיחים יותר שאולי לא שמת לב אליהם כמו העובדה שכפות רגליך וגם הלב שלך גדלים כדי לשאת את המשקל העודף ולספק מספיק דם וחמצן לשניכם תעזור לך להתנהל טוב יותר בזמן הקרוב. כדי שתדעו בדיוק מה מצפה לכם ריכזנו כמה עובדות מפתיעות ומעניינות שיגרמו לך להבין מה בדיוק מצפה לך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully