וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים שאתם יכולים לוותר עליהם החודש בלי רגשות אשם

8.10.2018 / 6:52

אם שרדתם את החגים הארוכים ביותר בתולדות האנושות, תנו לעצמכם טפיחה על השכם וקחו חודש של הפוגה לפני שאתם מתחילים לרדוף שוב אחרי הזנב של עצמכם. 5 פינות שאפשר וכדאי לעגל החודש

ילדים רבים. ShutterStock
אפילו הימים הנוראים היו יותר נוראים מהרגיל השנה. אמא עייפה/ShutterStock

חגי תשרי תשע"ט ירשמו בדברי הימים כאחת התקופות האפלות של הורים בישראל. הם היו ארוכים מהרגיל, חמים מהרגיל ואפילו הימים הנוראים היו יותר נוראים מהרגיל. למעשה, למרות ששנת הלימודים החלה רשמית ב-1 בספטמבר (שזה יותר מחודש, למי שסופר) לרובנו זה הרגיש כאילו אוגוסט פשוט התארך והכפיל את עצמו השנה.

עבור הורים רבים חודש ספטמבר היווה אתגר מתמשך שבו היו לילדים יותר ימי חופש מימי לימודים, מצב שגרם לילדים להיות אפילו יותר מבולבלים ומחופפים מהרגיל. תוסיפו על זה סטרס של חגים, ארוחות משפחתיות, ימי עבודה שאינם מסונכרנים עם לוח החופשות של מערכת החינוך ותבינו למה רובנו מסתובבים עם הלשון בחוץ כבר שבועיים-שלושה.

עוד בנושא:
מאיזה גיל מומלץ לקחת ילדים להצגות?
בין הורה לחברו: 7 חטאים של הורים כלפי הורים אחרים
הישרדות תשע"ט: איך עבר עליכם החג עם הילדים?

אז עכשיו כשזה רשמית מאחורינו, והחופש הבא הוא רק אי שם בחנוכה, אפשר באמת להגיד שהנה מתחילה לה השגרה. תנו לעצמכם דחייה קטנה בצורך לרדוף אחרי הזנב של עצמכם ותעגלו כמה פינות. הנה כמה דברים שלהורים רבים ממתינים ברשימת ה-To Do שלהם, ואנחנו נותנים לכם אישור רשמי להימנע מהם החודש ובלי רגשות אשם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully