וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת המפחידה על פינות ההחתלה הציבוריות

27.9.2018 / 7:12

אין הורה שלא ביקר בחדר ההחתלה בקניון עם תינוק צווח וחיתול מצחין. לפני שתמהרו להניח את האוצר הקטן שלכם על המשטח הציבורי, כדאי שתקראו מה באמת עשו עליו לפני שהגעתם אליו

משטח החתלה ציבורי. ShutterStock
"הורים צריכים לחשוב פעמיים לפני שימוש במשטחים האלה". משטח החתלה ציבורי/ShutterStock

עם יד על הלב, ניקיתם פעם את משטח ההחתלה בקניון לפני שהנחתם את התינוק שלכם עליו? אמא צעירה מאינדיאנה שבארה"ב החליטה לחשוף מידע מטריד על מה שמסתתר מאחורי הסימנים השחורים התמימים לכאורה שעל המשטח שמשמש הורים רבים.

אחרי שהעלתה לרשתות החברתיות תמונה תמימה שמציגה משטח שנראה בערך כמו זה שאתם רואים במרכז המסחרי הקרוב לביתכם, היא הביעה תקווה שהורים ברחבי העולם יקפידו לנקות את המשטח לפני שיניחו את האוצר הקטן שלהם עליו ושיבינו מה באמת מייצגים הכתמים.

עוד בנושא:
המחקר הזה גילה תופעת לוואי מטרידה של מגבונים לחים
שונאים להחליף חיתולים? בקרוב תוכלו לשלם למישהו שיעשה את זה במקומכם
שמרו את החיתולים המלאים! פרוביוטיקה חדשה נמצאה במקום בלתי צפוי

תינוק חמוד משחק בצעצוע. ShutterStock
וודאו שאתם מנקים טוב את השטח לפני שתניחו את האוצר הקטן שלכם על מתקנים ציבוריים מלוכלכים. תינוקת משחקת/ShutterStock

"לפני שתניחו עליו את התינוק, הקפידו תמיד לנקות אותו. גם אם אתם ממש ממהרים, גם אם הנחתם מעליו שמיכה", הזהירה האם, "רואים את הסימנים השחורים? הם נגרמו בגלל כפיות שרופות שמכורים לסמים השתמשו בהן. אלה כנראה שאריות מהרואין או מת', ואולי נוזלי גוף מזיקים. סימני השריפה השחורים נראים לעיתים קרובות בחדרי החתלה ציבוריים ובתאי שירותים לנכים. אני יכולה להבטיח לכם שאם למישהו לא אכפת מעצמו, הוא ממש לא חושב על הילדים שלכם. היו זהירים".

ההשפעה המסוכנת של המשטחים הנגועים יכולה ללוות אתכם הרבה אחרי שעזבתם את הקניון. "מספיק שחלקיק קטן של חומר מסוכן ידבק לשמיכה, וכמה שעות אחר כך התינוק ישים את השמיכה בפיו", היא מזהירה, "כמות קטנה יכולה להשפיע על אדם בוגר, כך שאפילו כמות מזערית מספיקה כדי להזיק לתינוק קטנטן".

עוד באותו נושא

7 דברים מדהימים שלא ידעתם שהתינוק שלכם יכול לעשות

לכתבה המלאה

אם אתם מפקפקים באמינות המידע, כדאי שתחשבו שוב. את המידע המדאיג היא חושפת לאחר שהייתה בעצמה בצד השני. "כן, זה אמיתי. נגמלתי בעצמי מסמים, ולכן כתבתי מלכתחילה את האזהרה, כדי ליידע את כל ההורים התמימים שלעולם לא יחשבו על משהו כזה כשהם מסתכלים על שולחן ההחלפה", אמרה.

"זה פשוט היכה בי כשראיתי את הסימנים שוב, רק אנשים שהיו מכורים לסמים מכירים את האמת, הרגשתי שאני צריכה לעשות את החלק שלי כדי להזהיר הורים אחרים על הסכנה", היא שבה והדגישה את חומרת החשיבות בשמירה על ניקיון המשטח והרחקת התינוק משאריות מזיקות. "שתפו את המידע כך שיגיע לכמה שיותר הורים, סבים, בייביסיטרים רבים ככל האפשר. זה יכול להיות ההבדל בין חיים או מוות וימנע פגיעה חמורה בהרבה ילדים חפים מפשע והורים שצריכים לחשוב פעמיים לפני השימוש במשטחים האלה".

מאז פרסום הווידוי המפחיד של המכורה לשעבר, הפוסט שותף יותר ממאה אלף פעמים בפייסבוק זמן קצר לאחר שעלה לאוויר והורים רבים הודו לאם על שהסבה את תשומת ליבם לנושא בטרם יגיעו שוב לשירותים הציבוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully