וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חושף מהי השעה הכי טובה לקיים יחסי מין

5.8.2018 / 10:00

מתי מומלץ לקום בבוקר וללכת לישון, מתי הכי חשוב לשתות את הקפה, מתי לבקש העלאה, מתי לאכול ארוחת ערב ומתי אין לנו חשק לעשות כלום. מחקר חדש חושף את התנהגות מצב הרוח על פי שעות היממה וההורמונים בגוף

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בסרטון - כמה פעמים צריך לקיים יחסי מין כדי להיות מאושרים?

אם אי פעם תהיתם למה יש שעות קבועות שבהן מצב הרוח שלכם טוב יותר, שאתם חדים סביב אותו זמן ביום, ועצבניים בזמן אחר, כנראה שהתשובה נמצאה. שני מחקרים שנעשו לאחרונה ניסו לקשור בין השעון הביולוגי שלנו לבין צורת ההתנהגות ועל הדרך לתת עצות על מה נכון לעשות בכל שעה. המחקר אף בחן דפוס של 800 מיליון ציוצי טוויטר על פני ארבע שנים, כדי לבחון את צורת ההתבטאות של האנשים בשעות מסוימות וכך לנסות ולהבין את התחושות שלהם באותה השעה.

כמעט כל מצב רוח של בני אדם ניתן למדוד לפי שני כימיקלים בגוף - הורמון המתח קורטיזול ורמת הסרוטונין בגוף. אך קיימים עוד משתנים שמשפיעים כמו רמת הסוכר בגוף, המזון שאנחנו צורכים, והורמונים וכימיקלים אחרים שמושפעים מהשעון הביולוגי. "זה חיבור של מרכיבים שעובדים ביחד, וקשה לכוון אותם", אומר דניאל פינק, שכתב את הספר, "The Sceince of Timing", "מה שבטוח הוא שמצב רוח והיכולות שלנו משתנים במהלך היום. הם משתנים אפילו בצורה קיצונית, ויש שעה טובה לכל דבר".

עוד בנושא:
למה סקס גורם לנו להרגיש כל כך הרבה יותר טוב ביום למחרת?
רופאים מאשרים: איבר המין הזכרי באמת גדול יותר בקיץ

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully