וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסנים ונהנים: סערת החיסונים מקבלת טוויסט מתוק במיוחד

4.7.2018 / 15:30

עזבו אתכם מהדיון הסוער על חיסונים - לחסן זה חשוב ומציל חיים, אבל חשוב לא פחות גם איך עושים את זה. סרטון ויראלי מציג את השיטה הכי יעילה ומתוקה לחסן תינוקות

בשבוע האחרון ניטש ויכוח קולני וסוער מאוד סביב סוגיית החיסונים - בעד ונגד. גם אם אתם מחסנים את ילדיכם (ואנחנו מקווים מאוד שכן) מתוך הכרת החשיבות שלהם להצלת חיי ילדים ולחיסון האוכלוסייה, אתם בוודאי קצת מתכווצים כשאתם צריכים לקחת את התינוק הרך שלכם כדי לקבל אותם. אף אחד לא אוהב לראות את התינוק שלו נדקר, ובטח שלא רוצה לראות אותו בוכה בפרצוף נבגד לאחר שהמחט חודרת את בשרו.

רופא ילדים אחד מצא פיתרון אפקטיבי ומקסים להפליא לבעיה הזאת. כפי שניתן לראות בסרטון, הרופא מזמזם שיר שטותי, מתבל אותו עם רעשים מצחיקים וטופח קלות על גופו ופניו של התינוק בידיו וגם באמצעות מזרק החיסון - כשמכסה הפלסטיק מכסה את המחט, כמובן. תוך שניות ניתן לראות שהתינוק החמוד נשבה בקסמיו ומרותק לחלוטין למופע היחיד של הדוקטור. אפילו אבא שלו נראה די משועשע.

עוד בנושא:
למה אנחנו כל כך מפחדים ממשהו שאמור לשמור עלינו?
7 טיעונים נפוצים של מתנגדי חיסונים ואיך לנצח אותם עם מדע

כאשר הרופא סבור שהתינוק מרוצה ונינוח לחלוטין, הוא מסיר את כיסוי הפלסטיק מהמחט ומחסן את התינוק במהירות מבלי שזה אפילו מספיק למצמץ, שלא לדבר על להרגיש את הדקירה. הוא פרופשונלז. הסרטון המתוק הזה הפך ויראלי, מסיבות ברורות וגרם גם לנו לתהות מהן שעות הקבלה של הרופא החמוד הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully