וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזו עלתה במשקל ללא סיבה. הרופאים גילו למה וזה פשוט מטורף

2.7.2018 / 12:56

צעירה בת 30 הגיעה לבית חולים אחרי שבמשך שנה לא הפסיקה לעלות במשקל וסבלה מכאבי בטן. הרופאים שכבר ראו דבר או שניים במהלך עבודתם הופתעו לגלות גידול ענקי ששקל לא פחות מ-22 קילוגרם

בווידאו: האישה שירדה כמחצית ממשקלה בדרך הכי הזויה/וואלה

בווידיאו: חשבה שהיא שמנה, הרופאים גילו גידול במשקל 63 קילוגרם

קיילה ראן, אישה צעירה מארה"ב ניסתה לרדת במשקל בשנה האחרונה ללא הצלחה, אחרי שהעלתה משקל רב ללא כל סיבה נראית לעין. אחרי שהחלה להתלונן על כאבי בטן והגיעה לחדר המיון, הרופאים הבינו שהמשקל העודף לא הגיע משומן מיותר אלא מגידול שחלתי עצום במשקל של 22 קילוגרם.

ראן בת ה-30 הגיעה כאמור לבית החולים עם כאבי בטן קשים שהקשו עליה ללכת. אחרי בדיקות מקיפות הרופאים גילו כי היא סובלת מציסטה אפיתליאלית רירית שפירה (mucinous cystadenomas). גידול שכזה יכול להגיע לממדי ענק, מה שעלול לגרום ללחץ על איברים כמו המעיים ושלפוחית השתן. במקרים מסוימים הציסטות עלולות להתפוצץ בתוך הבטן או לחסום את אספקת הדם לאיברים שונים.

עוד בנושא:
תזונה עתירת כולסטרול מאיצה פי 100 התפתחות גידולים
הרופאים חשבו שזה גידול, הבדיקה הראתה דבר מוזר מאוד
מחקר מטריד: חשיבה מעודדת צמיחה של גידולים סרטניים בראש

הרופאים מבית החולים ג'קסון במונטגומרי באלבמה שטיפלו בקיילה אומנם כבר ראו גידולים כאלה בעבר, אבל גודל הגידול הותיר גם אותם עם פה פעור. למרות גודלו החריג, הניתוח להסרת הגידול עבר בהצלחה ולמרות שראן נותרה עם צלקת מבית החזה ועד לאגן הירכיים שלה היא מספרת שהיא מחזירה לאט לאט את הביטחון העצמי שלה. אחרי שירדה 34 קילוגרמים מאז הניתוח היא מעידה שהיא לובשת בגדים שמעולם לא העזה ללבוש.

לראן יש מסר נוסף לאחרים והוא להקשיב לגוף שלכם ולבקש תשובות חד משמעיות בכל מה שקשור לבריאות. המנתחים שלה הסכימו עימה: "היא ביקשה עזרה מרופאים רבים, והחמצנו אותה - כקהילה רפואית, החמצנו אותה", אמרו והדגישו את הצורך שיש לחולים לחפש עזרה ולרופאים שלהם להקשיב להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully