וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושים מתנדבים שיסכימו לשלוח תמונה של איבר מינם - בשביל המדע

7.7.2018 / 0:11

סוציולוגית שעורכת מחקר על גדלי איבר מין זכרי והשפעתו על הביטחון האישי פנתה ברשת למתנדבים שיסכימו לענות על סקר קצר ויעבירו לה תמונה של איבר המין שלהם עם סרגל מדידה. היא גם מסבירה מה הדרך הנכונה למדוד

פסטיבל הפין ביפן, 2015/רויטרס

בסרטון - פסטיבל הפין ביפן

ניתן להניח שבמחקרים הנוגעים לגודל איבר המין הזכרי, מתבצעות גם מדידות - שוודאי נערכות בחדר סגור עם מומחים - הנועדות לאמת את הנתונים. במחקר הבא, המנוהל בידי אלישיה ווקר, פרופסור לסוציולוגיה באוניברסיטת מיזורי, מנסים לקצר תהליכים ומבקשים מהמתנדבים למדוד בעצמם, בשיטת מדידה מקצועית, ולשלוח ראיות מתועדות. אם אתם מהגברים ששולחים תמונות של איבר המין שלכם באפליקציות היכרויות - כנראה שלא תהיה לכם בעיה להשתתף במחקר.

ווקר פתחה שרשור ב"רדיט" בפורום המוקדש לבעיות הקשורות לאיבר מין קטן והזמינה אנשים להשתתף במחקר העוסק בגודל הפין והשפעתו על הערכה עצמית וביטחון אישי. מתנדבים בגילאי 22 ומעלה מתבקשים לענות על סקר מקוון או/ו לקבוע ראיון טלפוני/באימייל, ולמסור את מידת איבר המין שלהם (רפוי וזקוף, אורך ורוחב) לצד תצלום של המדידה כהוכחה. ווקר מבטיחה שהתמונות נועדו אך ורק עבור המחקר וייגנזו לאחר איסוף הנתונים. היא גם מבקשת שהמתנדבים לא ישלחו תמונת פנים כדי שיוכלו לשמור על אנונימיות, ושיבצעו מדידה מקצועית. כלומר, יש לדחוף את סרט המדידה לתוך כרית השומן שבבסיס הפין עד שזה נוגע בעצם הערווה ולמדוד משם.

גבר מצלם את איבר המין שלו באמצעות הטלפון הנייד. ShutterStock
תעמדו בדרישות המחקר?/ShutterStock

עוד בנושא:

"אני מבינה שהרבה אנשים כועסים שביקשתי להעביר אליי תמונות של איבר המין שלהם, אבל תרשו לי להסביר: הראיות המצולמות נועדו רק כדי לוודא שהמדידות המדווחות אכן נכונות ושהמשתתף השתמש בשיטת 'לחיצת עצם' למדידה, כי זה הסטנדרט במחקרי גודל איבר מין", אמרה ווקר ל- IFLScience, "אחרי אימות הנתונים, התמונות האלה נגנזות". ווקר הקלה על המשתתפים והודיעה שיש לשלוח את התמונות רק אם הם בחרו לענות על הסקר. במידה וירצו לקבוע ראיון עומק, יוכלו שלא לשלוח ראיות מצולמות.

אישה מודדת את גודל איבר המין של גבר. ShutterStock
נא למדוד בסבלנות/ShutterStock

ווקר - שמחקרה מתמקד במיניות, מגדר ומערכות יחסים - יזמה את המחקר כדי לשפוך אור על השפעת גודל איבר המין על היבטים רבים בחייו של הגבר, החל מרווחה רגשית ועד פעילות מינית ומצב בריאותי. "גודל הפין הוא מקור למשיכה בתרבות האמריקאית", אמרה ווקר, "בזמן שיש הרבה שיח ציבורי המנסה להפיג את חששותיהם של גברים לגבי גודל איבר המין שלהם (כמו 'הגודל לא קובע'), הפין הקטן משמש כהומור בסרטי קומדיה, סדרות, בדיחות וסיפורי מסיבות. גברים רבים נושאים חרדה סודית - או לא כל כך סודית - לגבי גודל הפין שלהם. ככל שדיברתי יותר עם אנשים במהלך ראיונות ובשיחות מזדמנות, כך הבנתי את גודל הבעיה".

אחרי שנתקלה בדעות נוגדות לגבי חשיבות הגודל, היא שאלה נשים בנושא וגילתה שגודל הביטחון העצמי של בן הזוג משמעותי יותר עבורן, "מכאן התחלתי לתהות האם הערכה עצמית קשורה לגודל איבר המין, קטן וגדול כאחד, או אולי רק לגברים שאיבר המין שלהם קטן מהממוצע (או חושבים שקטן מהממוצע). החלטתי לגלות". בעזרת צוות המחקר שלה, היא מקווה לבחון את הערכתם העצמית של המשתתפים, דעתם על ביצועיהם במיטה, השימוש בקונדום, החרדה הקשורה לגודל איבר המין והתרשמותם לגבי ההעדפות הגודל של בני זוג פוטנציאליים. למרות שהפוסט פורסם בפורום של גברים בעלי איבר מין קטן, היא מצפה שיפנו אליה אנשים בכל הגדלים והצורות, ושוב - בצירוף תמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully