וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 דברים שלא ידעתם שיכולים לגרום למיגרנות

24.6.2018 / 7:02

אם יצא לכם לעבור אפילו פעם אחת את החוויה המפוקפקת של התקף מיגרנה, אתם בוודאי רוצים לדעת האם ומה אתם יכולים לעשות כדי להימנע מהכאב הזה שוב. הנה כמה גורמים שכדאי לשים אליהם לב

אישה צעירה שוכבת על הספה ואוחזת את ראשה בין שתי ידיה. ShutterStock
למה זה קורה? אישה סובלת ממיגרנה/ShutterStock

אף אחד לא רוצה לסבול ממיגרנה. אם אתם סובלים ממיגרנות באופן קבוע, רק המחשבה על התקף כזה ודאי גורמת לכם להתכווץ, אבל מצד שני רוב הסיכויים שאתם מאובחנים ויש בידיכם כלים להתמודד עם התקף כזה כשהוא מגיע. אבל אם אתם סובלים ממיגרנות פעם ב... או שלאחרונה חטפתם מיגרנה לראשונה בחייכם, אתם בטח שואלים את עצמכם למה זה קורה לכם בכלל?

בכל הנוגע למיגרנות, ישנם לא מעט דברים שמומחים עדיין לא מבינים עד הסוף, אבל הנה מה שהם כן יודעים: הן עלולות לגרום לכאבים עזים, לעתים משתקים אפילו ולמרבה הצער בחלק מהמקרים נלווים להם עוד תסמינים בלתי נעימים בעליל כמו בחילות, הקאות, רגישות לאור ורעש. חלק מהסובלים ממיגרנות מדווחים גם על "אאורה" (הילה) - הבזקי אור, הפרעות בראייה ותחושת נימול בפנים, בזרועות או ברגליים.

מיגרנות יכולות להמשך בין כמה שעות לכמה ימים, ולכן זה אך מובן שמי שסובל מהן ירצה לדעת מה גורם להן וכיצד להפחית את הסיכויים להתקף נוסף. ישנם כמה טריגרים מוכרים למיגרנה כמו סטרס, אורות מהבהבים ואפילו יין, אבל הם לא היחידים. הנה כמה טריגרים אפשריים נוספים שכדאי לכם להכיר:

עוד בנושא:
חתיכת כאב ראש: על סוגי כאבי הראש והטיפול בהם
תרופה חדשה למיגרנות: פריצת דרך שמקצרת התקפים בחצי
האם מיגרנות בכלל נועדו להגן על המוח שלכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully