וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים - זו הסיבה בגללה אתן חייבות למצוא גבר שאוהב להיות "הכפית הקטנה"

23.5.2018 / 9:03

אוהבים לתת לאישה לעטוף אתכם במיטה, אבל מתביישים להודות בזה? אין צורך, מחקר חדש קבע שזה אומר שאתם רגישים יותר לצרכיה של בת הזוג שלכם. "זה יתרון רציני בכל מערכת יחסים", הסביר מומחה

מדוע נשים זקוקות ליותר שעות שינה מגברים?/מערכת "סיפור בדקה"

בווידאו: מחקר מצא שנשים זקוקות ליותר שעות שינה מגברים

בשלב מסוים בכל מערכת יחסים, מגיע תורו של כל אחד לנסות להיות "הכפית הפנימית" כשנכנסים למיטה בלילה, זה פשוט בלתי נמנע. נכון, במרבית המקרים תהיה זו האישה שתמצא את עצמה נעטפת על ידי בן זוגה בחום ובאהבה, אבל ממש לא בהכרח, אם כי גברים לא ממהרים להודות שגם הם מוצאים את עצמם בתנוחה הזו מפעם לפעם. בסקר שנעשה בבריטניה התגלה כי מתוך הזוגות שישנים "כפיות" באופן קבוע, 55 אחוזים מהגברים מתביישים לספר שהם אוהבים להיות הנעטפים, מחשש שיצחקו עליהם.

כעת, מחקר חשף כי אותם גברים שאוהבים להיות "הכפית הפנימית" מדי פעם הם בני זוג טובים יותר. "הם רגישים, מענגים ומחוברים יותר לצד הנשי שלהם", הסביר הפסיכואנליסט סטיב מקיוון, "גבר כזה הוא יותר מלא תשוקה, בוודאי יותר מהגבר הממוצע. רגישות היא תכונה מאוד חשובה כי מערכות יחסים נוטות להסתבך ועלולות להיות בעייתיות בחברה הלחוצה שבה אנחנו חיים. גברים רגישים יותר הם גם בעלי אינטלגנציה רגשית גבוהה בהשוואה לאחרים, וזה יתרון רציני בכל מערכת יחסים, כי התקשורת היא המפתח. גברים כאלה מבלים יותר זמן עם האישה שהם אוהבים והגיוני לצפות מהם שיתפשרו יותר".

עוד בנושא
כך תדעו מה השעה הנכונה ללכת לישון כדי להתעורר רעננים - גם אחרי שינה קצרה
הפעולה הפשוטה שתגרום לכם לישון טוב יותר בלילה

גיף שינה. Giphy
איך אתם ישנים?/Giphy

"תנוחת 'הכפיות' מדגימה מצב בו אחד מבני הזוג נכנס לעמדה מגוננת על השני", הוסיף מקיוון, "זו תנוחה פגיעה שמעבירה מסר של אמון. הסוג הזה של הגנה היה פעם כחלק מסטריאוטיפ של שליטה גברית על נשים, אבל זה כבר לא המצב. דברים השתנו וכעת נשים חופשיות יותר לשלוט ברבדים שונים של החיים".

סטו בן ה-26 סיפר מניסיונו: "כל גבר רוצה להיות גיבור על, אבל כשיש לך אישה ערומה בתור גלימה אתה מיד הופך להיות אחד מחבורת הנוקמים. בסופו של דבר גברים רוצים להיות הכפית הפנימית מאותה סיבה שנשים רוצות את זה - כולם רוצים להרגיש בטוחים ואין יותר טוב מחיבוק גדול".

גם סאם בן ה-25 שיתף: "אני חושב שאפשר להקביל את זה להשתנה בישיבה. זה אחד מאותם דברים שלא עושים בדרך כלל, אבל הופך ליותר ויותר מקובל. אני חושב שהתדמית הגברית של פעם הולכת ונמחקת, ולגברים כעת נוח עם הרעיון שלפעמים רק ילטפו אותם בראש ויגידו להם שהם יפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully