וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוזות, שמש ויובש: כך תנצחו את איומי הקיץ הגדולים

16.5.2018 / 11:23

אנחנו אמנם לא יכולים להעלים את הזיעה, הדביקות והעצבים שהקיץ הישראלי מכניס לחייכם, אבל אנחנו בהחלט יכולים להמליץ לכם על כמה מוצרים שיעזרו לכם לצלוח את העונה החמה בדרך נעימה ובריאה יותר

בחורה עם קעקועים אוכלת גלידה. ShutterStock
כל מה שאתם צריכים לקיץ. אישה אוכלת גלידה/ShutterStock

אופטימיים יסתכלו קדימה אל החודשים הקרובים ויחשבו על הים, חופשה בחו"ל, טיולים בטבע או על מסיבות בריכה. פסימיים יחשבו מיד על המדוזות, על חום ולחות של סאונת אדים, על הילדים שתכף יוצאים לחופשה ועל כוויות השמש. לא משנה באיזה צד אתם, כולנו יכולים להסכים שהקיץ טומן בחובו גם רגעים מהנים, אבל גם רגעים מבאסים, מציקים ואפילו מסוכנים. אנחנו אמנם לא יכולים לעזור לכם להתגבר על כל הבעיות שמביא הקיץ, אבל זוהי הזדמנות מצוינת להמליץ לכם על כמה מוצרים שיעזרו לשמור על הבריאות שלכם למרות כל האיומים שהוא מעמיס עלינו.

עוד בנושא:
6 סיבות בריאות לאהוב את הקיץ
המקום שלא ידעתם שאתם חייבים למרוח בקרם הגנה

הג'ל שיציל את התינוק שלכם מעקיצות

למרבה צער, גם בקיץ הקרוב נראה שכולנו הולכים לסבול מעקיצות היתושות הטורדניות ונראה כי אף אחד לא חסין - גם לא התינוקות והילדים הקטנים שלכם. כדי לעזור לכם להפחית את הבכי והתסכול בקרב ילדיכם, משיקה חברה התרופות כצט מוצר בשם אפטר ג'ל להרגעת העור במקרה של גירויים לאחר עקיצות. הוא מכיל אלנטואין ותמצית צמח הקמומיל, הידועים ביעילותם בקלה על גירויים וגרד של העור. משולבת בו תערובת ייחודית של שמנים טבעיים היפו-אלרגניים אשר נבדקו קלינית ומותאמים גם לעור רגיש.

טפטפים בייבי באזז. אפרת אשל.,
שמנים טבעיים היפו-אלרגניים. בייבי באזזז/אפרת אשל.

התוסף שיחזיר את האנרגיות

סובלים מעייפות, חולשה, אנרגיות ירודות ותחושת קור תמידית? ייתכן שאתם סובלים מחוסר בוויטמין B12. יש בשוק תוספים רבים של הוויטמין החשוב הזה, אולם הבעיה היא שהם בדרך כלל לא נספגים כמו שצריך בגוף. כעת משיקה חברת אקוסאפ את B12 Max Active, נוזל טבעי שמכיל ויטמין B12 וחומצה פולית. העובדה שמדובר בנוזל אמורה לשפר את הספיגה שלו בגוף ולשמור אותו ברקמות לאורך זמן רב יותר. התוסף אינו מכיל ממתיקים מלאכותיים ומתאים לשימוש גם לתינוקות, ילדים ונשים בהיריון.

מחיר: 119 שקלים

ויטמין B12 של חברת אקוסאפ. דנה גולן וינוקור,
ויטמין B12 של אקו סאפ/דנה גולן וינוקור

התכשירים שיעזרו לעור שלכם לעבור את הקיץ בשלום

רבים סובלים בעונת הקיץ מיובש, גירודים וגירוי בעור. כדי לעזור לעור שלכם לצלוח את התקופה המאתגרת הזאת מציע מותג הדרמו-קוסמטיקה א-דרמה (A-DERMA) את סדרת תכשירי הטיפוח אקסאומגה המבוססים על שיבולת שועל מזן ה-ריהלבה (Rhealba), שמן מזרע פרח נר הלילה ומזון מלכות. חומרים אלו ידועים ביכולתם לבנות ולשקם את העור. התכשירים מכילים גם ויטמין B3 שמחזק את ההגנה של תאי העור נגד זיהומים. הסדרה כוללת שמן לניקוי העור וקרם להרגעה ולריכוך שלו.

מחיר: 109.9 שקלים

אקסאומגה של א-דרמה. הילה דן,
סדרת תכשירי הטיפוח אקסאומגה/הילה דן

ההגנה האידאלית מנזקי השמש

השמש היא אמנם מקור החיים, אבל יכולה להיות גם האויב הכי מסוכן שלנו. כדי לחזק אתכם במערכה נגדה בקיץ הקרוב, מציגה חברת אוון סדרת מוצרי הגנה מהשמש שמספקים הגנה בטווח רחב של קרני UVA - ו-UVB עם מקדם הגנה SPF50+. המוצרים מכילים גם פרה-טוקופריל - זהו נוגד חמצון עוצמתי המגן מפני רדיקלים חופשיים ובכך מפחית את הסיכון לסרטן. בנוסף, כוללים המוצרים גם מים טרמליים, בעלי תכונות מרגיעות הנוגדות גירויים בעור.

מחיר: 109.9 עד 139.9 שקלים

קרם הגנה מהשמש של Avene. הילה דן,
לשמור על העור מפני השמש. קרם הגנה מהשמש של אוון/הילה דן

התוסף שיאזן את התפריט שלכם

רוצים לאכול בריא יותר אבל לא מצליחים למצוא מאכלים שיספקו לכם את כל מה שהגוף דורש? כמובן שאין תחליף לגיבוש תפריט בריא שגם תיהנו ממנו ותוכלו להתמיד בו לאורך זמן, אבל יש גם דרך נוספת ויחסית קלה לסייע למאמץ הזה. הכירו את תוסף התזונה Vidacell מבית JEUNESSE Global. זהו תוסף טבעי המספק לגוף את כל אבות המזון החיוניים. הוא כולל חומרים מגרגירי אורז וכן פוליסכארידים ופוליפפטידים מזנים מיוחדים של קמח אורז חום, הידועים בתרומתם לשיפור הבריאות. התוסף מתמוסס במשקאות וניתן גם לפזר אותו מעל המזון.

מחיר: 385 שקלים

תוסף תזונה Vidavell. לירון גולן,
תוסף התזונה Vidacell/לירון גולן

החטיפים שיבנו לכם את השרירים

אם אתם עושים ספורט באופן קבוע, בטח גם אתם מחפשים בסוף האימון איזה מאכל מהיר שיספק לכם את כמות החלבון שדרושה לבניית השרירים. כדי לעזור לכם במשימה, משיקה חברת נאנופוד דרך המותג allin סדרת חטיפים עם כ-35 אחוזים של חלבון לחיזוק ולבניית השרירים. החטיפים מסדרת Build.IT מכילים חלבון מי גבינה מרוכז וחלבון מחלב איזולאט. החברה מציעה גם חטיף בשם Shape.IT עם סיבים תזונתיים פרו-ביוטיים המאריכים את תחושת השובע.

מחיר: 12.9 עד 17.9 שקלים

Build.IT - חטיפי חלבון. משרד פרסום- GNS,
35 אחוזי חלבון. חטיפים של נאנופוד/משרד פרסום- GNS

התוסף שיטפל בחסר השכיח ביותר אצל ילדיכם

ילדים בררניים באוכל, שאוכלים מספר מצומצם של מזונות או סובלים מבעיות ספיגה עלולים לסבול ממחסור בברזל שמתבטא בין היתר בעייפות, האטת הגדילה וחיוורון. אלטמן משיקה תוסף בשם יומי ברזל Comfort לילדים, המכיל ברזל בצורת אבקה טעימה המתמוססת בקלות בפה ובאה בטעם שילדים אוהבים. התוסף נבדק ביותר מ-50 מחקרים קליניים ונמצא יעיל. בנוסף נמצא שהוא מפחית את תופעות הלוואי במערכת העיכול כתוצאה מצריכת הברזל.

מחיר: 104.8 שקלים

תוסף ברזל לילדים של אלטמן. זכריה לובימוב,
ברזל לילדים/זכריה לובימוב

המעטפת שתציל אתכם מהאיומים הכי מפחידים בחוף הים

הן עדיין לא כאן, אבל עוד מעט יגיעו המדוזות לביקור ארוך ומייגע בחופי הארץ. נחיל הגועל העוקצני הזה תמיד מגיע דווקא כשגם השמש הכי חזקה ומסוכנת - מה שהופך את הבילוי בים לאתגר לא פשוט. כעת סופר פארם משיקה מוצר הגנה מהשמש בשם Life Sun שגם מונע צריבת מדוזות. הוא בעל הגנה רחבה מפני קרני UVA, UVB ו- IR. בנוסף, הוא מכיל ויטמין E, פרו ויטמין 5B, אלוורה ואלנטואין. כל אלו מסייעים במניעת נזקי עור ותורמים להתחדשותו. סופר פארם גם הודיעה שתתרום בכל קנייה של התכשיר לאגודה למלחמה בסרטן.

מחיר: 39.9 שקלים.

תכשיר הגנה של לייף. סיגל אפק,
תכשיר הגנה מהשמש שמגן מעוד דברים/סיגל אפק

חבילת הטיפוח שתשמור על העור בקיץ

עוד סדרת מוצרים שתעזור לכם לשמור על עור בריא, מטופח ומוגן למרות תלאות הקיץ שייכת לתאגיד הקוסמטיקה של חוה זינגבוים. החברה מציעה קרם הגנה עם מקדם SPF 50 הכולל רכיבים מגנים, מלחחים ומרגיעים שגם מונעים את נזקי החשיפה לשמש וגם משפרים את בריאות העור. עוד מציעים בחברה את Moisturizer Plus, פורמולה ייחודית לטיפוח עור רגיל עד שמן שגם מסייעת להתגונן מנזקים מתמשכים של חשיפה לשמש, לזיהום אוויר או לעשן. סדרת המוצרים כוללת גם Foaming Cleanser, קצף ניקוי עדין להסרת שאריות לכלוך ואיפור מהפנים.

מחיר: 157 עד 283 שקלים

מקדם הגנה של חוה זינגבוים. עמרי מירון,
מגן על העור. מקדם ההגנה של חוה זינגבוים/עמרי מירון

מקדם ההגנה שעליו ממליצים רופאי העור

בסקר שביצע מכון רושינק במאי 2017 נמצא כי כ-75 אחוזים מרופאי העור בישראל משתמשים במקדמי ההגנה של ד"ר פישר. סדרת אולטרסול של החברה מציעה הגנה מוגברת במיוחד של SPF50+ מפני קרינת UVB וקרינת UVA. המוצרים בסדרה מגנים גם מפני קרינת IR ומותאמים לאוכלוסיות שזקוקות להגנה גבוהה במיוחד מהשמש, לרבות בעלי עור בהיר ואנשים שנוטלים תרופות שמגבירות את הרגישות לשמש.

49.9 ל-75 מ"ל ו-59.9 שקלים ל-250 מ"ל.

מקדם הגנה של אולטרסול. יעל האן,
הבחירה של הרופאים. אולטרסול/יעל האן

תחליבי הרחצה שיילחמו בעור היבש

לאלו שסובלים מיובש קיצוני בעור, שימוש בסבונים שאינם מתאימים יכול להחמיר את המצב. דרך אחת לטפל בבעיה היא להשתמש בתחליבים שמרגיעים את העור ומזינים אותו בלחות. אחד המוצרים האלו הוא Lipikar Syndet Ap+ מבית המותג הבינלאומי La Roche Posay. זהו קרם רחצה עדין במיוחד, בעל פורמולה מועשרת בשיאה וניאצינמיד, בשילוב עם אקווה פוסיאה פוליפורמיס. חומרים אלו מסייעים להפחית יובש קיצוני, תורמים להתחדשות העור ומתאימים גם לשימוש בתינוקות וילדים.

מחיר: 60 שקלים ל-200 מ"ל ו-99 שקלים ל-400 מ"ל

סבון רחצה של לה רוש פוזה. מוטי פישביין,
עדין במיוחד. תחליב רחצה של לה רוש פוזה/מוטי פישביין

התוסף שנלחם בהפרעות קשב וריכוז

ככל שהעולם המודרני עוטף אותנו ביותר גירויים מסוגים שונים, כך גם גובר השיעור של הפרעות הקשב והריכוז בחברה. בעוד שתרופות כמו ריטלין מעניקות פתרון זמני לתופעה, הם גם מלוות בתופעות לוואי הכוללות עצבנות, אי שקט, ערנות מוגברת וקשיי שינה. תוסף התזונה גינקוזאן הוא פיתרון טבעי לטיפול בהפרעות קשב וריכוז. הוא מכיל תמציות טבעיות שיעילותן ובטיחותן הוכחו במחקרים קליניים - גינקו בילובה וג'ינסנג קוריאני. חומרים אלו עשויים להגן על מערכת העצבים, לשפר את זרימת הדם ואפילו להאט תהליכי הזדקנות.

מחיר: 103 שקלים

גינקוזאן. קרן ווליך,
פתרון טבעי. גינקוזאן/קרן ווליך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully