וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימון ששורף לפחות 600 קלוריות, ואת כל העצבים

16.5.2018 / 9:00

קיקבוקס זה לא דבר חדש, אבל בקיץ 2018 הוא מקבל טוויסט שהופך אותו לאימון מוצלח אפילו יותר. שלחנו את שחר מלכי להתנסות ב-45 דקות של חבטות, והיא חזרה עם ידיים מסריחות ושרירים תפוסים, אבל מרוצה

צלם: קובי אליהו, עורכים: אביעד בללי ודפי מקל

טרנדים בתחום הכושר הם דבר שבשגרה, וכל קיץ אנחנו מוצאים את עצמנו מול המצאות שונות שאמורות לדרבן אותנו לצאת מהמזגן וללכת לשרוף קצת אנרגיה. הפעם הלכנו לבדוק אימון חדש של אגרוף וקיקבוקסינג, רק שהפעם הוא מגיע עם טכנולוגיה לבישה.

עוד בנושא:
ההשפעה המפתיעה של פעילות גופנית על המוח
הפעילות הגופנית שיכולה להילחם בדיכאון

איך זה עובד? זהו למעשה אימון אגרוף בקבוצה, רק שבשונה מאימון אגרוף או קיקבוקס רגילים, בתחילת האימון מוצמדים למתאמנים חיישנים שקוראים את כמות ועוצמת המכות שהוא נותן. אותם חיישנים משדרים את הנתונים למסכים בחלל (הענק!) בזמן האימון, ובעתיד גם לאפליקציה שתאפשר גם מעקב התפתחות אישית.

האימון משלב עבודה אירובית וכוח, הוא נמשך 45 דקות, אבל הוא קשה כמו אימון של שעה שלמה. סוג האימון שאנחנו ניסינו הוא אימון מסוג POWER HOUR, אבל קיימים עוד מספר אימונים במבנה שונה.

מתחילים: לחימום פותחים בסדרה של מתיחות ותנועות מעולם הקיקבוקס. לאחר מכן מתקיימת עבודה רצופה של עשרה סבבים. כל סבב כלל 2 דקות אגרוף ו-45 שניות של מה מה שנקרא פה מנוחה אבל הוא למעשה עבודה פיזית מאומצת של סקוואטים, מכרעים או משהו קשה אחר. לקינוח - מתיחות ועוד קצת עבודה (דקה של פלאנק).

THNUI אגרוף וקיקבוקסינג על שקים. שחר מלכי, מערכת וואלה!
חתיכת אימון תחרותי. שחר מלכי ושק האגרוף/מערכת וואלה!, שחר מלכי

הבונוס: העובדה שכל מתאמן יכול לצפות במידת המאמץ שלו בזמן האימון מאוד מדרבנת. יצר התחרותיות בהחלט משחק פה תפקיד. מצד שני, זה גם מעט מסיח את הדעת, מה שיכול לפגוע באיכות התנועה ובעבודה נכונה ומדויקת. בונוס נוסף - האימון הזה שורף 600 קלוריות לפחות.

לסיום: אחרי שסיימנו את האימון והורדנו את כפפות האגרוף, הריח שיצא מהידיים היה די איום והגיע עם הבנה שהידיים שהו בתוך כוך חמים ורטוב בו הזיעו לא מעט ידיים לפני. הריח לא ירד גם אחרי מספר שטיפות יסודיות עם סבון ואלכוג'ל. לכן, אם אתם מתכננים להתמכר לאימון אולי שווה לרכוש לעצמכם זוג כפפות פרטי. לפחות תדעו שזו הצחנה שלכם.

למי זה מתאים? האימון מתאים לכולם - נשים וגברים בכל הגילאים, אפילו ילדים, כל עוד אין מגבלה רפואית שמונעת השתתפות.

איפה מתקיים האימון? מועדון JAB, הגליל 33, גני תקווה,

כמה זה עולה? 270-320 שקל לחודש עם התחייבות לשנה, אימון ניסיון ללא תשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully