וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס בארה"ב: נער התעורר מתרדמת אחרי שהוריו הסכימו לתרום את איבריו

9.5.2018 / 11:28

הסיפור הזה עשה לא מעט כותרות ברחבי העולם ביממה האחרונה ובמרכזו עומד נער שהתעורר בדקה התשעים לפני שנותק ממכשירי החייאה. הוא נמצא כיום בשיקום ומספר כי הרגיש שביקר בגן עדן

טרנטון מקינלי. מתוך עמוד הפייסבוק: Jennifer Nicole Reindl, צילום מסך
שרד כנגד כל הסיכויים. טרנטון מקינלי/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק: Jennifer Nicole Reindl

נער בן 13 מאלבמה בארה"ב חזר להכרה זמן קצר לאחר שהוריו חתמו על הסכמה לתרום את איבריו ולנתקו ממכונת ההנשמה. הסיפור הזה שעושה הדים ברחבי העולם, החל במרץ האחרון, בתאונה מזעזעת בה הנער, טרנטון מקינלי, ספג טראומה משמעותית לראשו כאשר נפל יחד עם עגלה של טרקטורון שהתהפכה וקיבל חבטה חזקה בראש. הרופאים בבית החולים בו אושפז, ואובחן עם שבעה שברים בגולגולת, הבהירו להוריו כי לא קיים סיכוי שהוא ישרוד וביקשו מהם לשקול תרומת איברים. ההורים חתמו כאמור על הסכמה ויממה לפני ניתוקו של הילד ממכשירי ההנשמה, הוא החל להראות סימני ערות.

עוד בנושא:
בת שנה קמה מתרדמת אחרי שהוריה נלחמו עליה בבית המשפט
בכי מעורר: אמא שהייתה בקומה, התעוררה בזכות בתה התינוקת

"טרנטון למעשה מת על שולחן הניתוחים למשך 15 דקות עד שהרופאים ייצבו אותו. לאחר מכן הם הבהירו לנו שאין סיכוי שירוד את הפגיעה וישוב להיות ילד נורמלי", סיפרה אמו ג'ניפר ריינדל לאתר ה-CBS. היא סיפרה כי הסכימה לחתום על ניירות תרומת איברים כאשר נודע לה כי איברי בנה יוכלו להציל חמישה ילדים נוספים. "למחרת הוא היה אמור לעבור את הבדיקה האחרונה שמודדת את גלי המוח שלו כדי לקבוע את שעת המוות, אבל אז הוא החל להראות סימני חיות והם ביטלו את הבדיקה".

טרנטון שנמצא כיום בשיקום עבר מאז המקרה כמה ניתוחי ראש, והוא סובל עדיין מבעיות כליות, פרכוסים ואפילו חווה דום לב. לדברי אמו הוא אינו זוכר דבר לאחר התאונה. "הוא הולך ומדבר ואפילו קורא ופותר חידות במתמטיקה", אמרו הוריו. "זה נס". טרנטון סיפר לאתר חדשות מקומי כי בזמן שהיה ללא הכרה חשב שהוא בגן עדן. "הלכתי ישר בשדה פתוח. אין לזה הסבר אחר חוץ מאלוהות".

עוד באותו נושא

לראשונה: רופאים הצליחו להעיר אדם מתרדמת באמצעות אולטרסאונד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully