וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם שאתם מוזרים? אלה פנטזיות הסקס הכי פופולריות

2.5.2018 / 13:30

כשאנחנו מדמיינים את החשקים המיניים הכמוסים שלנו אנחנו תמיד מרגישים קצת סוטים, אבל מטפלים מיניים חושפים מהן הפנטזיות המיניות הכי נפוצות ומסתבר שכולנו רוצים אותו הדבר, בערך (חוץ מאלה שמפנטזים על רגליים. אתם עדיין ווירד)

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידאו: כמה פעמים בשבוע כדאי לעשות סקס בשביל להיות מאושרים?

מה שקורה בחדר המיטות שלנו הוא מידע אינטימי שאנחנו ממעטים לחלוק עם אחרים ומה שהיינו רוצים שיקרה שם זה סוד אפילו יותר שמור. רובנו לא מסתובבים ביום יום ומדברים בפתיחות על הפנטזיות המיניות שלנו. עבור חלקנו, גם שיחה עם הפרטנר על החשקים הכמוסים שלנו עשויה להיות מאתגרת. אבל יש מי ששיחות מהסוג הזה הן לחם חוקם והם עושים את זה כל יום, כל היום - מטפלים מיניים.

המטפלים הללו נחשפים כמעט לכל סוג של פנטזיה מינית ורוב הסיכויים שקשה להפתיע אותם. באתר האפינגטון פוסט ריכזו כמה מהם לשיחה וגילו שיש כמה פנטזיות שעולות שוב ושוב מפי מטופלים. מה זה אומר? לא ברור. אולי שמה שמביך אתכם וגורם לכם להרגיש סוטים וחריגים הוא בעצם אחד הדברים היותר גנריים לגביכם. ועוד דבר שאתם דומים בו לכולם: אתם סקרנים לדעת על מה אחרים מפנטזים. אז הנה רשימה של 6 הפנטזיות המיניות הנפוצות והפופולריות ביותר, לדברי מטפלים מיניים:

עוד בנושא:
מפנטזים על סקס במקומות ציבוריים? זה לא רעיון כל כך טוב
6 דברים שאתם חייבים לעשות אחרי סקס
הגיל המפתיע שבו הסקס הוא הכי מהנה ומספק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully