וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 דברים שאתם חייבים לעשות אחרי סקס

3.4.2018 / 12:06

אנחנו כל כך עסוקים בכל מה שמוביל לסקס שאנחנו לא טורחים לחשוב על מה שמומלץ לעשות אחריו. לפני שאתם מסתובבים לצד השני ומתחילים לנחור, הנה רשימה קצרה של פעולות קטנות שכדאי לכם לעשות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידאו: כמה פעמים בשבוע כדאי לעשות סקס כדי להיות מאושרים

רובנו משקיעים לא מעט מחשבה בכל מה שמוביל לסקס וקורה לפניו, הפלירטוט, יצירת האווירה המתאימה והמשחק המקדים, כמובן. אבל האם לקחתם רגע לחשוב על מה צריך לקרות אחרי שהאקט מסתיים?

יש מי שאחרי סקס מזנקים מיד למקלחת, יש מי שמסתובבים לצד השני ונרדמים - כל אחד ומה שהוא או היא רגילים לעשות בתום רגעי התשוקה הקצרים (יותר או פחות). כדאי שתדעו שיש כמה פעולות מומלצות לאחר סקס שיתרמו לבריאות הפיזית והנפשית שלכם וגם ישפרו את האינטימיות עם הפרטנר שלכם.

עוד בנושא:
עדיף מאוחר? זהו הגיל המפתיע שבו הסקס הוא הכי מהנה ומספק
הטעות הנפוצה שנשים עושות לפני סקס
כמה סקס באמת עושים בני הגיל שלכם? הנתונים נחשפים

לכו לשירותים

תחתונים. ShutterStock
זה עוזר 'לנקות את הצינורות'. אישה יושבת בשירותים/ShutterStock

כל מה שאמרו לכם ובעיקר לכן על לעשות פיפי אחרי סקס הוא נכון. הוצאת השתן 'תנקה את הצינורות' ותעזור לסלק חיידקים או מזהמים אחרים שאולי מצאו את דרכם לתוך הגוף שלכם בזמן הסקס.

שטיפה קלה

מקלחת חמה. ShutterStock
לא חייבים מקלחת, אבל כדאי לעשות שטיפה. אישה מתקלחת/ShutterStock

אתם לא חייבים להתקלח אחרי סקס, אבל שטיפה קלה של האזורים האינטימיים שלכם לא תזיק. אפשר להשתמש במטלית לחה עם מעט מים, או לשטוף את איברי המין בעזרת מים חמימים.

תחתונים מבד נושם

אילוסטרציה. ShutterStock
גם האיברים האינטימיים שלכם צריכים אוויר. תחתונים מכותנה/ShutterStock

אחרי שסיימתם לעשות רושם עם התחתונים הסקסיים שלכם, אפשר לזנוח אותם לטובת זוג תחתונים מבד טבעי ונושם, כמו כותנה למשל, כי גם איברי המין שלכם צריכים קצת אוויר. האיברים האינטימיים שלכם מתאפיינים בלחות ורגישות יתר, במיוחד אחרי קיום יחסי מין. תחתונים מכותנה סופגים, נושמים והם גם היפואלרגניים, מה שהופך אותם לבחירה הטובה ביותר לאחר סקס.

תתכרבלו

אילוסטרציה. ShutterStock
נצלו את ההזדמנות להגדיל את הקרבה והאינטימיות. זוג מכורבל במיטה/ShutterStock

יש סיבה שכל כך הרבה אנשים נוטים באופן טבעי להתכרבלות לאחר סקס - המוח והגוף שלכם נמצאים בסיטואציה מושלמת לבונדינג ואינטימיות. בכל פעם שאתם מקיימים יחסי מין, המוח שלכם מפריש את הורמון האהבה - אוקסיטוצין. הפרשת ההורמון יוצרת תחושת קרבה. להתכרבל ולדבר עם בן או בת הזוג לאחר סקס זו דרך מצויינת להגביר את האינטימיות ביניכם.

שתו מים

אישה שותה מים. ShutterStock
מומלץ לשתות לפחות כוס אחת של מים. אישה שותה/ShutterStock

יחסי מין הם פעולה גופנית שיכולה להותיר אתכם מעט "סחוטים". לכן, מומלץ להחזיק בקבוק מים ליד המיטה או לקפוץ למטבח ולשתות לפחות כוס אחת של מים.

תאכלו משהו

אילוסטרציה. ShutterStock
מרגישים צורך למלא מצברים?/ShutterStock

כשאתם עושים סקס אתם שורפים קלוריות. אולי לא הרבה (70-100 קלוריות בחצי שעה של סקס, לפי מומחים שטרחו ובדקו), אבל למרות זאת, יש מי שמרגישים צורך למלא מצברים אחרי סקס. אם אתם כבר עושים סיבוב למטבח כדי לשתות, אתם יכולים גם לנשנש משהו קל.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully