וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמחי המרפא שיעזרו לכם להתמודד עם סטרס

28.3.2018 / 11:03

בין הניקיונות, ההכנה הרגשית לארוחות המשפחתיות וחשבון הנפש שמביאה עונת ההתחדשות, הרבה אנשים מוצאים את עצמם לא במיטבם דווקא בתקופה הכי יפה בשנה. מצאנו לזה פתרון טבעי

שורש ג'ינסנג. ShutterStock
עוזר לתאי המוח 'לנצל' את החמצן טוב יותר. ג'ינסנג/ShutterStock

יש מי שרואה בימים שלפני פסח תקופת אביב קסומה, אבל עבור אחרים מדובר בתקופה של לחץ, עומס פיזי ורגשי והרבה מאוד סטרס. בין הניקיונות, ההכנה הרגשית לארוחות המשפחתיות וחשבון הנפש שמביאה עונת ההתחדשות, הרבה מאוד אנשים מוצאים את עצמם לא במיטבם דווקא בתקופה הכי יפה בשנה. לתחושות האלה יש כל מיני פתרונות, ואחד מהם הוא צמחי מרפא, ובמקרה הזה שילוב של שני צמחים יעילים במיוחד.

עוד בנושא:
עזבו את הקפה: 7 צמחי מרפא שישאירו אתכם ערניים
החג מכניסים אתכם ללחץ? הנה 5 צמחים מרגיעים
הפיתרון הטבעי: צמחים שמרחיקים יתושים ומטפלים בעקיצות

שילוב הצמחים גינקו בילובה עם גינסנג קוריאני עשוי לשפר את מצב הרוח, לשפר את האנרגיה ולהשפיע לטובה על הבריאות ועל ההרגשה הכללית. הנה כמה פרטים עליהם:

לשיפור מצב הרוח
במסגרת אחד המחקרים אודות השילוב של גינקו בילובה עם ג'ינסנג קוריאני נבדקה גם ההשפעה על מצב הרוח: המחקר הדגים שיפור בתחושת הסיפוק של הנבדקים בקרב הנוטלים את השילוב של גינקו וג'ינסנג או גינקו לחוד. מחקרים נוספים הראו כי תמצית הג'ינסנג מפחיתה סטרס ומשפרת את התפקוד וההתמודדות עם מצבי תשישות.

אנרג'ייזר טבעי
לשילוב של ג'ינסנג קוריאני עם גינקו בילובה השפעה סינרגטית טובה. ג'ינסנג קוריאני עוזר לתאי המוח 'לנצל' את החמצן טוב יותר. בזכות היכולת המוגברת לנצל את החמצן ג'ינסנג מטפל ביעילות גם במצבי מתח ועייפות, ומשמש כממריץ ומגביר אנרגיה טבעי.

תרופה המבוססת על צמח הגינקו בילובה. ShutterStock
עוזר 'לשלוף' מהמוח מידע מהר יותר. גינקו בילובה/ShutterStock

לחדות המוח
המוח אמנם שוקל 2 אחוזים ממשקל הגוף, אבל "צורך" כ-20 אחוזים מהחמצן שבגוף לתפקודו התקין. כאשר משפרים את אספקת החמצן למוח, הערנות גוברת, הזיכרון והריכוז משתפרים, ההתמודדות עם מצבי לחץ טובה יותר וגם מהירות התגובה במצבים שונים. חוקרים משערים כי שילוב של תמציות צמחי המרפא גינקו בילובה וג'ינסנג קוריאני מעשיר את המוח בחמצן ומשפר את תפקודו.

עזרה בשליפה מהירה של מידע
תמצית גינקו בילובה היא אחת מתמציות הצמחים הנמכרות ביותר בעולם. פעילותה הרפואית נחקרה בעשרות מחקרים קליניים, שבחנו את השפעתה בעיקר על התפקודים הקוגנטיביים והזיכרון. מטפלים בה, בהצלחה, בהפרעות זיכרון, נטייה לבלבול, תשישות ואפילו באלצהיימר. במבחנים למשל, גינקו בילובה עוזר 'לשלוף' מהמוח מידע מהר יותר. השימוש בו עשוי להציל אתכם בפעם הבאה שתתקשו לזכור איך קוראים לאדם ששמח לפגוש אתכם.

השפעה טובה גם על מערכת החיסון
בג'ינסנג מרכיבים ייחודיים (ג'ינסנוזידים) שלא נמצאים באף צמח אחר. לכל ג'ינסנוזיד תכונות והשפעה משלו. על פי הרפואה הסינית המסורתית, ההשפעה ההדדית של שני ג'ינסנוזידים יוצרת איזון הרמוני בין ין (פסיביות ואיטיות) לבין יאנג (אקטיביות ומהירות). ג'ינסנוזידים מסוגים שונים משפיעים לטובה במצבי תשישות גופנית ומחלות. מחקר שבדק את השפעת נטילה יום יומית של תמצית ג'ינסג כחודש לפני חיסון נגד שפעת הראה כי יעילות החיסון היתה טובה יותר בקרב הנוטלים ג'ינסנג בהשוואה לפלצבו.

הגנה על מערכת העצבים
בתמצית המופקת מעלי גינקו בילובה חומרים פעילים ייחודיים המגנים על מערכת העצבים ומשפרים את תפקודם של התאים במוח. גינקו בילובה משפרת את זרימת הדם בכלי הדם הקטנים, ונוגדי החמצון (פלבנואידים) העוצמתיים שבתמצית, מנטרלים רדיקלים חופשיים, ומעכבים תהליכי הזדקנות טבעיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully