פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      הטעויות הקטנות שדופקות לכם את המטבוליזם

      נדמה לכם שהמטבוליזם שלכם תלוי אך ורק בגנטיקה? אתם טועים. יש כמה טעויות יחסית קטנות שאתם עושים במהלך היום שיכולות להשפיע על קצב חילוף החומרים ועל האנרגיה שהגוף שלכם שורף. אספנו כמה מהן

      הטעויות הקטנות שדופקות לכם את המטבוליזם

      בווידיאו: חמש עובדות מעניינות על המים שאתם שותים

      מטבוליזם, בדומה לירידה במשקל, תלוי מאוד בגנים שלכם, אבל לא רק. זה לא סוד שככל שאנחנו מתבגרים הפעילות המטבולית שלנו יורדת, וזו אחת הסיבות שנשים וגברים מעל גיל 30 מתקשים יותר בתהליכי הירידה במשקל. אבל זו בוודאי לא הסיבה היחידה, ולתזונה שלכם, כמו גם לגורמים אחרים יש אחריות על חילוף החומרים שלכם.

      עוד בנושא:
      חוקרים מצאו את הסיבה למה רוב הדיאטות נכשלות
      למה יותר קשה לרדת במשקל אחרי גיל 30? הדיאטנית עונה
      דווקא עכשיו: האם דיאטה נטולת גלוטן באמת מרזה?

      מטבוליזם הוא התהליך שבו אוכל או מזון הופכים לאנרגיה הנמדדת בקלוריות, ומהווה מעין דלק לגוף. למעשה, המטבוליזם אף פעם לא נפסק והוא הכרחי לתפקוד שלנו ולכן מתרחש בכל התאים בגוף. מטבוליזם מהיר, או קצב חילוף חומרים מהיר, מתבטא ב"שריפת" קלוריות מהירה יותר ומאפשר לרדת במשקל ולשמור על המשקל הקיים בקלות יחסית. מטבוליזם איטי, לעומת זאת, מקשה על הירידה במשקל.

      הנה כמה דרכים פשוטות מאוד שישפרו את המטבוליזם שלכם: