וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול פינים: למה קייט בלאנשט מורחת עורלות של תינוקות קוריאניים על הפנים?

19.3.2018 / 15:48

אנחנו כבר רגילים לשמוע על טרנדים הזויים של כוכבות הוליוודיות שנדמה שלא יבחלו בדבר בניסיון לשמור על נעוריהן, אבל נדמה שטרנד הביוטי העדכני הזה עבר כל גבול

סריקה

בווידאו: מה גווינית' פאלטרו רוצה שתכניסו לווגינה שלכן ולמה?

לעתים נדמה שיותר משהן מנסות לשמור על מראה צעיר, כוכבות הוליווד מתחרות זו בזו על התואר "טיפול היופי הביזארי ביותר", עד כדי כך שהמציאות עולה על כל פארודיה. שמענו כבר על טיפולי פנים על בסיס לשלשת עופות, שיירי שיליה, קרם עיניים שמכיל ארס נחשים או דבורים וטיפולי ערפד ועלוקות גם הם כבר מזמן לא משהו חריג בנוף האנטיאייג'ינג של העשירות והזוהרות. אבל הטרנד האחרון באמת לוקח את כל העניין הזה עוד צעד אחד קדימה אל מעבר לגבול הטעם הטוב.

השחקנית קייט בלאנשט התוודתה לאחרונה שמה שעוזר לה לשמור על מראה צעיר וקורן זה טיפול פנים על בסיס עורלות של תינוקות קוריאניים. כן, עורלות. קחו שניה לקרוא את סוף המשפט הזה שוב.

עוד בנושא:
24 קראט: ניסינו את מסיכת הזהב של בר רפאלי
למה קים קרדשיאן מפחדת להיכנס להריון נוסף?
תרגילי הפנים שגורמים לעור הפנים להראות צעיר ב-3 שנים

קייט בלאנשט לובשת ז'יבנשי בטקס פרסי אינסטייל, לוס אנג'לס, אוקטובר 2017. GettyImages
סנדרה בולוק שלחה אותה. בלאנשט/GettyImages

בראיון לווג אוסטרליה סיפרה בלאנשט שהיא נחשפה לטיפול בעקבות חברתה ושותפתה לסרט "אושן 8" סנדרה בולוק: "הלכנו לקוסמטיקאית אחת בניו יורק, ג'ורג'יה לואיז שמה, והיא עושה מה שאנחנו מכנות 'טיפולי פין לפנים' - אני לא יודעת מה יש שם בדיוק אבל זה מריח קצת כמו זרע - יש בזה איזה אנזים, וסנדי (סנדרה) קוראת לזה 'טיפול פינים'". אגב סנדרה בולוק, זה ממש לא הדבר המוזר הראשון שהיא מורחת על הפנים שלה - בעבר היא התוודתה שהיא נוהגת למרוח משחת טחורים על העיניים כדי להפטר מנפיחות.

אבל בחזרה לענייננו החשוב עד מאוד - מה בדיוק מכיל 'טיפול הפינים'? קודם כל, השם הרשמי שלו הוא הרבה פחות עסיסי ובאתר החברה שמייצרת אותו הוא מכונה "טיפול פנים EGF הוליוודי". הטיפול כולל ניקוי, פילינג TCA עמוק, מיקרו-נידלינג, מסכה מחשמלת ולסיום, סרום עם הורמון גדילה (Epidermal Growth Factor) בעל אישור ה-FDA.

טיפול פנים. ShutterStock
מילא תאי גזע, אבל למה דווקא מעורלות? טיפול פנים/ShutterStock

"הורמון הגדילה מופק מתאי פיברובלסט בעורלות שנלקחות מתינוקות קוריאניים, ומטרתו לעזור בייצור הקולגן והאלסטין בעור", הסבירה הקוסמטיקאית ג'ורג'יה לואיז. המשמעות היא שהורמון הגדילה שמשמש בטיפול מופק במעבדה מהעורלות, והן לא מונחות ישירות על הפנים. "תאי גזע ופפטידים באישור ה-FDA מוחדרים לעור בעזרת מחט חשמלית מיוחדת בתהליך שמאפשר לרכיבים הפעילים להגיע לשכבות העור העמוקות יותר", אמרה.

650 דולר ורשימת המתנה של שנתיים

זה לא חדש שתאי גזע נמצאים בשימוש של תעשיית הקוסמטיקה במוצרים שונים, אלא שלרוב הם מגיעים בצורת קרם וממקורות קצת פחות הזויים (בדרך כלל ממקור צמחי). הסיבה לשימוש בתאי גזע היא תיאוריה שגורסת שהחדרתם לשכבת הדרמיס של העור ממצקת ומגמישה אותו ומעניקה מראה צעיר יותר.

מספר מחקרים הראו שתאי גזע אכן יכולים לתקן נזקים בעור, למשל במקרים של פצעים וכוויות - אולם, לגבי יכולתם ביצירת מראה עור פנים קורן אין הוכחות מדעיות חד משמעיות. אבל אם אתם בכל זאת רוצים לנסות את טיפול הפינים לפנים, קחו בחשבון שרשימת ההמתנה לטיפול אורכת כשנתיים ומחירו 650 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully