וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 מוצרים שיעזרו לכם להתגבר על כל מה שרע בעונת המעבר

13.3.2018 / 12:04

המכשיר המהפכני שיעזור להפיג כאבים כרוניים, התוסף שישמור על הבטן מפני נזקי הפסח וכל התכשירים שיסייעו לכם במלחמה ביובש - הכירו את המוצרים שאסור לוותר עליהם בתקופה מלאת התהפוכות הזאת

מדפים של משככי כאבים בבית מרקחת בעיר יוסטון שבטקסס, ארה"ב. AP
יש כמה דברים שיעזרו לכם לעבור את העונה הזו. בית מרקחת/AP

בין אם אתם אנשי חורף או קיץ - אי אפשר שלא לאהוב את האביב. הימים מתארכים, ריח ההתחדשות מופץ באוויר וגם חופשת פסח הארוכה מתקרבת. אולם, כנראה שאם זה היה תלוי בנו, היינו מוותרים על חלק לא מבוטל מהמאפיינים של התקופה הזאת - היובש בשפתיים ובעור, בעיות העיכול שיוצרות ארוחות החג והכאבים מהניקיונות האינטנסיביים. כדי לעזור לכם להתגבר על התופעות הלא סימפטיות האלה הכנו בעבורכם רשימה של מוצרים בריאים שכדאי להכיר.

עוד בנושא:
מספר מציל חיים לעיסוי ביתי מפנק: מוצרים בריאים ששווה להכיר
להפיק יותר מהכורכום, מהחמוציות ומהמקלחת: מוצרים בריאים חדשים
אחת ולתמיד: האם אופטלגין מסוכן?

כשהכאבים לא מרפים

מי שמתמודד עם כאבים מבין עד כמה התחושה הזאת יכולה להרוס את איכות החיים. כדי לסייע בטיפול במגוון סוגי כאבים משיקה חברת Silk'n את "סילק'ן רליף" - המכשיר הביתי הראשון והיחיד בעולם שעושה שימוש בטכנולוגיית גלי רדיו שעד כה הייתה נגישה רק בבתי החולים ובמרפאות כאב. זהו המכשיר היחיד מסוגו שזכה לאישור ממנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA). הוא מסייע לזרז את תהליך הריפוי של הגוף, מעודד התחדשות תאים, מפחית דלקות ואף מגדיל את טווח התנועה של האיבר הכואב.

מחיר: 1,950 שקלים

מכשיר סילקן רליף. יח"צ סילקן רליף,
מסייע לזרז את תהליך הריפוי של הגוף. סילק'ן רליף/יח"צ סילקן רליף

עוד תכשיר שעוזר לנצח את הכאב

אם אתם סובלים מכאבי שרירים או מפרקים, הנה מוצר שבהחלט יכול לספק לכם את ההקלה שאתם מחכים לה. חברת התרופות "מדיטרנד" משיקה את פרסקינדול ג'ל, המבוסס על רכיבים טבעיים להקלה מידית על כאבים מקומיים. לתכשיר פעולה כפולה - ראשית הוא מקרר את המקום ואז מחמם אותו. הקירור מאלחש את האזור הכואב ואילו החום תורם לשיפור זרימת הדם ובכך מאפשר החלמה מהירה יותר. השימוש מתאים לאזורים: גב, צוואר, כתפיים, זרועות, מרפקים, ידיים, רגליים, ברכיים וכפות רגליים.

מחיר: 59.90 שקלים

פרסקינדול ג'ל. אפרת אשל,
מקרר את המקום הכואב, ואז מחמם אותו/אפרת אשל

כשהאנרגיות צונחות באמצע היום

מרגישים מרוקנים, עייפים ורעבים? הכירו את חטיף הבריאות הבריטי Naked - העשוי מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר ועם פירות ואגוזים. החטיף, שמשווק בישראל על ידי חברת דיפלומט, מופק בתהליך טבעי וללא אפייה. החטיף אינו מכיל גלוטן, חיטה או חלב ולא תמצאו בו תוספת סוכר או תחליפים. חשוב להדגיש שהודות להרכב הייחודי שלו גם טבעונים יכולים לצרוך אותו ללא חשש.

חטיף בריאות NAKD. יח"צ דיפלומט,
בלי גלוטן, חלב או תוספת סוכר/יח"צ דיפלומט

למי שרוצה לעכב את נזקי הזמן

נוגדי חמצון הם רכיבים שמסייעים להילחם ברדיקלים החופשיים שמגבירים את קצב הזדקנות העור. ג'ל ניקוי הפנים Proactive של מותג הטיפוח הבינלאומי L.Raphael Geneve מסייע לזרז את פעילותם של נוגדי החמצון באזור העור ובכך מעכב הופעת סימנים ראשונים של התבגרות העור. הג'ל מסייע גם בהזנת העור בלחות ועשוי להעניק לו רכות, גוון בהיר ומראה זוהר יותר. הוא מכיל ויטמין C, תמציות צמחים, חלבוני חיטה, פרו-ויטמין B5, ומרכיבי ניקוי עדינים.

מחיר: 187 שקלים ל-200 מ"ל

ג'ל ניקוי מקציף מסדרת  proactive  של  רונית רפאל. דני אופליגר,
מעכב את הזדקנות העור. ג'ל ניקוי הפנים Proactive/דני אופליגר

כשהשפתיים לא עומדות ביובש

אם גם אתם לא יכולים לסבול את היובש בשפתיים בעונות המעבר, הנה דרך לשפר משמעותית את המצב שלהן. חברת בליסטקס משיקה מוצר חדש בשם בליסטקס פרוטקט פלוס, המעניק לשפתיים הגנה מוחלטת מנזקי מזג האוויר. המוצר מסייע לשמור גם מפני רוחות המייבשות את השפתיים בעזרת רכיבים מצמח הדנדלילה, שיוצרים ציפוי מגן לאיבר זה. בנוסף, השפתון מספק הגנה מנזקי השמש במקדם של SPF 30.

מחיר: 14.90 שקלים

בליסטקס פרוטקט פלוס. יוסי זליגר,
הגנה מנזקי מזג האוויר. בליסטקס פרוטקט פלוס/יוסי זליגר

להרגעת הבטן אחרי ארוחת ליל הסדר

פסח כבר עוד מעט כאן ואיתו גם המצות, ארוחות החג הכבדות ובעיות העיכול שנלוות אליהן. אחת הפעולות שיכולות לעזור להתגבר על התסמינים המוכרים האלו היא הגברת הצריכה של פרוביוטיקה. כעת מציעים בחברת אלטמן את ג'ארו דופילוס - תוסף פרוביוטיקה בטכנולוגיה מתקדמת לסיוע במניעת בעיות בדרכי העיכול. ג'ארו דופילוס מכיל 8 זני פרוביוטיקה ידידותיים, אשר עשויים לסייע עם בעיות כמו עצירות, גזים, נפיחות וכאבי בטן. אולם, חשוב לזכור כי לא מדובר בתרופה למצבים אלו ועדיף להיוועץ ברופא במקרים חמורים.

מחיר: 79.90 שקלים ל-30 כמוסות

ג'ארו של אלטמן. זכריה לובימוב,
לעצור את בעיות העיכול לפני שהן מתחילות. ג'ארו דופילוס/זכריה לובימוב

לגברים שמבינים שהטיפוח חשוב גם להם

טרנד הזקנים שסוחף בסערה את העולם לא פסח גם על גברי ישראל, אולם משום מה רוב הגברים לא מבינים כמה חשוב לטפח את הזקן ולשמור עליו נקי, רך ומסודר. כדי לשנות את התמונה העגומה משיקה חברת "ברייסון שיווק" את ClubMan - ליין של מוצרים לטיפוח הזקן והעור לגברים, המבוססים על רכיבים טבעיים מהצומח, שלא נוסו על בעלי חיים. סל המוצרים כולל שמן להענקת לחות לזקן (המכיל ויטמין E), מרכך לזקן שגם מונע קשקשים, באלם - תערובת של שעוות דבורים, חלבון סוה ושמש קוקוס למניעת קרזול וג'ל רחצה לזקן ולגוף.

מוצרים לטיפוח הזקן. יח"צ חו"ל,
לשמור על הזקן נקי ומסודר. ClubMan/יח"צ חו"ל

לטיפוח העור בדרך חדשה ומעניינת

לחלב הנאקות יש יתרונות רבים - הוא עשיר בחומצות שומן מסוג אומגה 3, 6 ו-9, כמו גם בוויטמין C, מינרליים וסידן. כדי לרתום את כל היתרונות האלו לטיפוח העור, מציג המותג Milcamel- CamelLuxury סדרת מוצרים המשלבים חלב נאקות עם מרכיבים טבעיים נוספים שאמורים להחזיר את החיוניות לעור הגוף והפנים בדרך טבעית ואפקטיבית. מוצרי החברה כוללים: קרם לחות לגבר, קרם גוף, קרם עיניים, קרם אנטי-אייג'ינג, קרם הרגעה לעור וסרום עם חומצה היאלרונית שיכולה למתוח ולהגמיש את העור.

מחירים: 99 עד 399 שקלים.

מוצרי CamelLuxury. קרן שמש כהן,
מוצרים עם חלב נאקות. CamelLuxury/קרן שמש כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully