וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר מציל חיים לעיסוי ביתי מפנק: מוצרים בריאים ששווה להכיר

29.1.2018 / 12:19

להורים שרוצים לחזק את מערכת החיסון של ילדיהם, למי שסוחב על גבו סטרס כבד ומעיק וגם למי שחושש לדבר עם הרופא על הבעיה המביכה ביותר שלו - הנה כל המוצרים שיעזרו לכם לשפר את אורח החיים

תרופות. ShutterStock
להצטייד במוצרים שיעזרו לכם לעבור את החורף. תרופות נגד הצטננות/ShutterStock

בחורף, כשמחלות כמו שפעת והצטננות מתפשטות בקצב מבהיל והיציאות מהבית מצטמצמות במידה ניכרת, רבים מקבלים את אותה ההחלטה - לאמץ אורח חיים בריא יותר שיעזור להרגיש קצת יותר טוב בעונה הקרה. הבעיה היא שבמקרים רבים לא ברור מה השלב הבא לאחר ההכרזה הדרמטית. אז כדי לעזור לכם לאמץ הרגלים בריאים יותר ריכזנו בעבורכם כמה מוצרים חדשים ובריאים שיעשו לכם רק טוב.

הטבליות שישפרו את מאזן החיידקים של ילדיכם

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר תוספי פרוביוטיקה, אך לא מספיק אפשרויות בעבור מי שרוצה לחזק את מאגר החיידקים הטובים של ילדיו. לכן, משיקה חברת אלטמן טבליות פרוביוטיקה ללעיסה בטעם בננה לילדים. התוסף מבוסס על מחקרים שקבעו בין היתר כי פרוביוטיקה הפחיתה את מחלות החורף בקרב ילדים ועשויה להועיל בשיפור יעילותו של חיסון השפעת. החיידקים מספקים חיזוק להגנה הטבעית של הגוף.

מחיר: 69.80 שקלים ל-40 טבליות.

פרוביוטיקה בטעם בננה לילדים. זכריה לובימוב,
פרוביוטיקה בטעם בננה לילדים/זכריה לובימוב

הצמחים שעשויים להרחיק את מחלות החורף

כולנו רוצים לעשות את מרב המאמצים כדי לחמוק ממחלות כמו שפעת והצטננות בחורף. כדי לעזור לשפר את הסיכויים לכך משיקה חברת ברא צמחים את סדרת מוצרי "ברא מגן", המבוססת על פורמולת צמחי מרפא שנחשבים יעילים בשמירה על בריאות הגוף. הסדרה היא פרי פיתוח ישראלי וכוללת טבליות מרוכזות במיוחד, תמציות עם שילוב ייחודי של צמחי מרפא או סירופ לשתייה שהוכן ברקיחה מסורתית.

מחיר: 50-96 שקלים ל-100 מ"ל תמצית או ל-60 טבליות. 25 אחוזי הנחה למזמינים עד סוף פברואר.

סירופ ברא מגן. יח"צ ברא צמחים,
סירופ מגן של חברת ברא/יח"צ ברא צמחים

הספר שיכול להציל את חייכם

במצבי חירום מסוימים, עזרה ראשונה בהחלט יכולה להציל חיים. כולנו מייחלים שלא נגיע למצבים כאלו אך חשוב שנדע מה לעשות ברגע האמת. לכן משיק ארגון מגן דוד אדום ספר המסביר כיצד לטפל במצבי חירום לרבות אובדן הכרה, חנק, דימומים ועוד. זאת מתוך הבנה שלכולנו יש תפקיד חשוב וקריטי בהגשת סיוע מידי עד להגעת צוותי החירום לזירת האירוע. המדריך מספק כלים לזיהוי מצבי חירום ומפרט הנחיות ודרכי פעולה ברורות ופשוטות, לצד ברקוד לסריקה מהטלפון הנייד המפנה לסרטונים ואפליקציות חיוניות למתן הסיוע.

מחיר: 69 שקלים ברשת סטימצקי ו-29.90 לרוכשים בחודש ינואר. כל ההכנסות ייתרמו לרכישת ציוד מציל חיים.

מדריך מד"א לעזרה ראשונה. עטיפת הספר,
מדריך מד"א לעזרה ראשונה/עטיפת הספר

המשחה האולטימטיבית לדלקות חניכיים

דלקות חניכיים משפיעות לא רק על השיניים, אלא על הגוף כולו. זאת מכיוון שהחיידקים מחלל הפה עלולים להתפשט באמצעות מחזור הדם ולהגביר את הסיכון למחלות שונות. בנוסף, דלקות חניכיים שאינן מטופלות עלולות להרוס את עצם הלסת ואף לגרום לאובדן השיניים. כדי למגר את התופעה השיקה חברת מרידול את PARODONT EXPERT, משחת שיניים ייחודית בעבור אנשים עם נטייה לדלקות חניכיים. המשחה בעלת יעילות קלינית מוכחת לטיפול בדלקות חניכיים חמורות.

מחיר: 29.90 שקלים.

משחת השיניים PARODONT EXPERT של מרידול. יח"צ מרידול,
PARODONT EXPERT, עבור אנשים עם נטייה לדלקות חניכיים/יח"צ מרידול

התוסף שיטפל בתופעה המציקה שלא נוטים לדבר עליה

מי שסובל מגירויים ורגישות בפי הטבעת יודע שהעיסוק בנושא יכול להיות קצת מביך. כדי לסייע לסובלים מהבעיה משיקה תרימוורה, מותג תוספי תזונה מבית חברת התרופות הישראלית תרימה, את פרוקטו כורכומין. זוהי פורמולה ייחודית להקלה על תחושת גירוי, אדמומיות וחוסר נוחות בפי הטבעת. המוצר מטפל, מרגיע ומשקם את האזור באמצעות כורכומין ומרכיבים טבעיים נוספים כמו אובלפיחה, קלנדולה, אלוורה ושמן רימונים המשקמים את העור הפגום.

מחיר: 59.90 שקלים בסופר פארם, ניו פארם, מכבי פארם ובתי מרקחת נוספים.

פרוקטו כורכומין. יח"צ תרימוורה,
פרוקטו כורכומין/יח"צ תרימוורה

משחת השיניים שמבטיחה רעננות ארוכת טווח

קולגייט משיקה משחת שיניים חדשה בשם Total Pro Visible Action Colgate עם טכנולוגיית הקצף הפעיל - בזמן הצחצוח הופכת המשחה הלבנה לקצף כחול המסייע בהגנה מפני הצטברות פלאק. לדברי החברה, המשחה בעלת נוסחה מתקדמת המגנה מפני עששת, הצטברות פלאק, בעיות חניכיים, הצטברות אבן שן, שחיקת אמייל, כתמי שיניים, ריח רע מהפה ורגישות. המשחה מספקת הגנה בת 12 שעות לאזור חלל הפה.

מחיר: 13.90-16.90 שקלים.

משחת השיניים של קולגייט Colgate Total Pro Visible Action. יח"צ קולגייט,
טכנולוגיית הקצף הפעיל. משחת השיניים החדשה של קולגייט/יח"צ קולגייט

הכרית שתחסוך את הביקור בספא

סדר היום המלחיץ של כולנו מביא עמו לא מעט סטרס, עייפות וכאבי שרירים. לא לכולנו יש את האפשרות להשקיע בעיסוי מפנק לעיתים תכופות ולכן חשוב שנכיר גם דרכים אחרות לטפל בעצמנו. epharma, חנות מקוונת למוצרי פארם, מציגה כרית לעיסוי שיאצו ניידת מבית Beurer המעניקה עיסוי בחלקים שונים בגוף ועוזרת להילחם בהשפעות המזיקות של הלחץ. העיסוי מתבסס על עקרונות השיאצו, טכניקה שפותחה ביפן ודוגלת בשיפור הרווחה הגופנית, הרגשית והנפשית של המטופל.

מחיר: 349.90 שקלים.

כרית שיאצו. ניר עצמון,
קצת פחות לחץ. כרית שיאצו של טלפארמה/ניר עצמון

הכריות שיעזרו למצוא את תנוחת השינה המושלמת

כל אחד מאיתנו ישן באופן קצת שונה ובתנוחה המתאימה לו בדיוק. בחברת המזרנים פולירון הבינו זאת והשיקו סדרת כריות ראשונה מסוגה בארץ, המותאמת לשלוש תנוחות שינה שונות. הכריות מסדרת "Position" מגיעות בשלושה סוגים: לשינה על הבטן, על הגב או על הצד. הכריות עשויות מחומר Viscool - לטקס עם ג'ל קירור המסייע לאיזון הטמפרטורה באזור הראש במהלך השינה.

מחיר: 299 שקלים.

כרית של פולירון. דור שרון,
לשינה על הבטן, על הגב או על הצד. כרית Position של פולירון/דור שרון

תכשירי טיפוח שמתבססים על יתרונות צמח הקנאביס

זרעי הקנאביס, או זרעי המפ, עשירים בפרוטאין, בחומצות שומן רוויות, באומגה 3 ובסיבים תזונתיים חיוניים. בנוסף, זרעים ייחודיים אלו מכילים וויטמין E ונוגדי חמצון, כמו גם מינרלים התורמים לשיפור הבריאות במגוון דרכים ובהם חיזוק ההגנה הטבעית של העור. כדי לנצל את מלוא היתרונות האלו, השיקה חברת Cannara סדרה של שישה מוצרים המבוססים על זרעי המפ והוכחו כבעלי יעילות בהאטת הזדקנות העור ובהתחדשות תאי העור. התכשירים כוללים כמה סוגים של קרם פנים, סרום לכל סוגי העור, רול קמטים לאזור העיניים וקרם גוף.

מחיר: בין 180 ל-350 שקלים למוצר.

מוצרי קוסמטיקה על בסיס שמן זרעי קנביס. יח:צ: CANNARA,
כל היתרונות של קנאביס, כמעט. סרום של Cannara/יח:צ: CANNARA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully