וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסיקו לחפש את נקודת הג'י: הדרך לאורגזמה הנשית פשוטה יותר

11.3.2018 / 10:32

מומחים טוענים שנקודת הג'י כלל אינה קיימת וחושפים טיפים שיעזרו לכן הנשים להגיע לאורגזמה רבת עוצמה - וכמה הצעות עבור הגברים שיעזרו לכן להגיע לשם

פרוייקט האו - ככה נראים פרצופים של נשים בזמן אורגזמה/מתוך העמוד הרשמי של מרכוס אלברטי, עריכה: יוסי אלטר

בסרטון - פרוייקט ה"או": כך נראות נשים לפני, בזמן ואחרי האורגזמה

המידע הבא מאוד ישמח את הגברים ההטרוסקסואלים באשר הם: החיפושים אחר נקודת הג'י נפסקים לאלתר. כבר דיווחנו לכם שמומחים הסבירו שנקודת הג'י, שהתגלתה על ידי הגניקולוג הגרמני פרופ' ארנסט גרפנברג, היא מיתוס. למעשה, המחקר האחרון בנושא קבע שהיא "אינה קיימת כמבנה אנטומי" וכל הנאה או עונג שנגרמים כתוצאה מגירוי של האזור הזה נובע למעשה מקרבתו הפיזית לדגדגן.

גם נקודת האיי, למקרה שחלקכם שמעתם עליה, אינה אמיתית. למעשה, סקסולוגים רבים סבורים שאין דבר כזה נקודה רגישה לגירויים בנרתיק שלחיצה עליה צפויה להביא לאורגזמה, אלא מדובר במכלול של גורמים שמעורבים בפעילות המינית.

באינספור המחקרים שנערכו בנושא, נבדקה גם תיאוריית איזור ה-O - שטוענת במקום לחפש אחר נקודה ספציפית בנרתיק - יש להתרכז באיזור שלם של הדגדגן והנרתיק. כלומר, סיפוק מיני אצל נשים הוא מורכב יותר מנקודה אחת ויחידה מעוררת מינית בדופן הבטנית של הנרתיק כפי שהיה מקובל לחשוב. אולם גם בתיאוריה הזאת סקסולוגים רבים לא לגמרי תומכים וטוענים שהדרך לאורגזמה הנשית היא אפילו כללית יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדרך לאורגזמה הנשית אינה עוברת דרך נקודות בנרתיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אלה תנוחות הסקס שאתם הכי מפחדים לנסות בעצמכם

לכתבה המלאה

אז מה עושים?

ישנן מספר דרכים שבהן נשים יכולות לאורגזמה, רבות מהן אכן קשורות לדגדגן, אולם נשים יכולות להגיע לאורגזמה גם מהשופכה, מצוואר הרחם, מנשיקות ומגירוי הפטמות. למעשה, מרבית הנשים אינן מגיעות לאורגזמה מחדירת הפין בלבד וזקוקות לגירויים חיצוניים נוספים.

הסקסולוגית סינדי דרנל סיפרה לדיילי מייל שזה הכרחי שנשים וגברים יבינו שיש יותר מדרך אחת להגיע לאורגזמה. "זאת הנחה מגוחכת. זה כמו להגיד שיש רק 5 דרכים שונות לשתות כוס מים", היא אמרה, "האורגזמה מתרחשת בראש ובראשונה במוח ואחר כך בנפש באופן נפרד. אז גם אם את נוגעת בכל 'הנקודות הנכונות' מבחינה פיזיולוגית, אם אתן לא מייחסות חשיבות ליתר הגורמים המעורבים בפעילות המינית - אתן עדיין לא תצליחו להגיע לאורגזמה".

אילוסטרציה. ShutterStock
כדי להגיע לסיפוק מיני יש לתקשר עם בן הזוג וללמוד מה הוא אוהב/ShutterStock

דרנל טוענת שגברים צריכים ללמוד מה הנשים שלהן אוהבות וליצור עבורן סביבה נוחה ונעימה. "אם האישה חשה לחץ או מתח, היא לא תגיע לסיפוק מיני ולא משנה היכן תגע בה. למרות שיש הרבה נקודות שמקדמות אורגזמה, לדוגמת גירוי הדגדגן, יש תפיסה מוטעית שכיחה שחדירת פין יכולה להביא אותה לשם, אבל ברוב המקרים זה לא העניין בכלל. זה כמו לעשות עיסוי באשכים לגברים. הם לא יגיעו לאורגזמה מזה והנשים יודעות זאת. באופן דומה, חלק מהנשים יכולות להגיע לאורגזמה מנשיקה בלבד - ואחרות לא".

ממחקר שנערך בארה"ב עולה ש-95 אחוזים מהגברים חווים אורגזמה כמעט תמיד במהלך אינטימיות מינית, בעוד אצל הנשים מדובר ביחס של 1 ל-3. דרנל טוענת שהחינוך המיני עוסק בעיקר ברבייה ופחות בהנאה ובסיפוק המיני ומכאן נובעת הבעיה. "רוב האנשים מקיימים יחסי מין כדי להתרבות. אנחנו צריכים להבין איך הגוף שלנו עובד מעבר לרק 'לעשות ילדים' ולמצוא מה עובד עבור כל אחד מאיתנו", היא אמרה, "המין אינו נועד רק עבור רבייה אלא גם עבור הנאה. מה יש לעשות? לדבר עם בן הזוג, לשים לב לצרכים שלו. הסיפוק המיני שונה אצל אנשים שונים ולכן הקשר בין הפרטנרים חשוב".

איך תגיעו לאורגזמה?
1. תפסיקו לצפות ותתחילו ליהנות.
2. חישבו על משהו מיני לפני האקט עצמו.
3. היפטרו מהסחות דעת מיותרות.
4. חקרו אפשרויות מולטימדיה כגון ספרים וסרטים.
5. נסו שימוש בויברטור.

תבלו

גיף סקס. צילום מסך
גיף סקס/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully