וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו ביטול: נקודת הג'י לא באמת קיימת

1.3.2018 / 14:15

קרוב לשבעים שנה מתנהל קרב גרסאות בין חוקרים לגבי שאלת קיומה ומיקומה של נקודת הג'י, מחקר חדש שמגיע מאוסטרליה מספק תירוץ נוסף לאלה שמתקשים למצוא אותה וטוען: אין כזה דבר

סצינת האורגזמה מהסרט כשהארי פגש את סאלי/When Harry met Sally

בווידאו: סצינת האורגזמה המזוייפת מהסרט "כשהארי פגש את סאלי"

מתקשים למצוא את נקודת הג'י? יכול להיות שהסיבה לכך היא שהיא אינה קיימת. או כך לפחות טוען מחקר חדש שמגיע מאוסטרליה. על פי הטענה, נקודת הג'י היא אזור קטן בגוף הנשי - בדופן הבטנית של הנרתיק, מאחורי עצם הערווה וסביב השופכה - בו מרוכז מספר רב של קצות עצבים ואשר גירויו יכול לספק עונג רב. שמה נטבע בשנת 1981 על ידי חוקר המיניות האמריקאי פרנק אדייגו שקרא לה על שם הגניקולוג הגרמני ארנסט גרפנברג, ששיער את קיומה עוד בשנות ה-50 של המאה הקודמת.

עוד בנושא:
התסמונת המוזרה שתוקפת גברים לאחר אורגזמה
לוח שנה לסקס: מתי אפשר לחוות את האורגזמות הכי מספקות?
זה טוב: חוקרים פיצחו את הסוד מאחורי האורגזמה הנשית

אילוסטרציה. ShutterStock
נקודת הג'י - ההיית או חלמנו חלום? (אילוסטרציה: shutterstock)/ShutterStock

אולם, לאורך השנים חוקרים כשלו שוב ושוב בניסיונות למצוא הוכחות פיזיות ומדעיות לקיומה של נקודת הג'י. כעת, מחקר חדש שנערך בבית החולים אוסטין במלבורן שבאוסטרליה על ידי ד"ר נתן הוג וכלל 13 נשים בגילאי 32 עד 97 מספק את המסקנה החותכת והחד משמעית ביותר עד כה בנוגע לשאלת קיומה של נקודת הג'י החמקמקה וקובע כי היא "אינה קיימת כמבנה אנטומי". לטענת ד"ר הוג, כל הנאה או עונג שנגרמים כתוצאה מגירוי של האזור הזה נובע למעשה מקרבתו הפיזית לדגדגן.

מחקר אחר, שנערך בשנת 2008, נעזר באולטרסאונד כדי לבחון את דפנות הנרתיק וגילה שנשים שדיווחו שהן חוות אורגזמות התאפיינו ברקמה עבה יותר בדופן הנרתיק באזור המיוחס לנקודת הג'י, מאשר נשים שלא חוו אורגזמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully