וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באישור ממשלתי: הפרסומות המלוכלכות ביותר בעולם למין בטוח

4.3.2018 / 9:48

המשרד הפדרלי לבריאות הציבור בשוויץ השיק 3 פרסומות מוזרות וסוטות לקידום מין בטוח. באחת נראית אישה שואפת אוויר מצינור, בשניה קצב עוטף את הנקניקיות שלו ובשלישית נגר משמן את המכונה שלו. מזהים את הקריצה?

LOVE LIFE

קמפיינים למין בטוח נוטים להיות בוטים ומעוררי מחלוקת, כמו זה מנורבגיה שהתחפש לפין עצום והשפריץ קונפטי צהוב על אנשים רנדומלים, אולם השוויצרים כנראה הצליחו להתעלות גם על זה בפרסומות מלוכלכות וביזאריות במיוחד - שספק אם היו עוברות אצלנו את שלב הרעיון.

בפרסומת הראשונה נראית אישה בשם ג'סמין שואבת מים מאקווריום דרך צינור. הקריין נשמע אומר: "שלום, היום נלמד איך לשאוב מים מאקווריום". זה אולי נפתח כמו פרסומת תמימה לגמרי - רק שאז העניינים מתלהטים. הקריין מציין ש"ג'סמין צריכה צינור עבה במיוחד", מורה לה לשבת על ברכיה ו"למצוץ חזק עד שהטיפות הראשונות נכנסות לפה שלה". ברגע שהמים מתחילים לזרום אל הדלי, הקריין מוסיף: "בדרך זו ג'סטין מונעת מהשטיח של סבא להירטב". אם עד אז זה היה לא לגמרי ברור לצופה, מופיע הסלוגן שעוטף את המסר: "לא משנה מה אתם חושבים - חשבו גם על הבריאות שלכם".

כך תקיימו מין בטוח?

עוד באותו נושא

דוחה וחשוב: פין עצום משפריץ על אנשים ברחוב - כקמפיין למין בטוח

לכתבה המלאה

בפרסומת השניה נראה קצב עוטף את הנקניקיות שלו כקריצה לשימוש בקונדום. הקריין אומר שקארל מכין "נקניקיות גדולות ועבות" ומוסיף שכדאי להיעזר באדם נוסף. בפרסומת השלישית נראה נגר משמן את המכונה שלו ואת הקרש במטרה לקדוח בו חור - בקריצה ברורה לשימוש בחומרי סיכה.

החשיבות בשימוש בקונדומים:

החשיבות בשימוש בחומרי סיכה:

דובר המשרד הפדרלי לבריאות הציבור (BAG) בשוויץ, אדריאן קיי, אמר בהודעה לתקשורת: "המטרה שלנו היא לקדם באופן מעורפל עם קמצוץ של אירוניה את נושא המין הבטוח. משחק בקלישאות והומור הופך את הסרטונים הללו לנגישים ויעילים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully