פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      8 דברים שכדאי לאכול אחרי שתקעתם ג'אנק פוד

      לכל שבת יש מוצאי שבת ואחרי כל בינג' של מזון מהיר מגיע היום שאחרי שבו בנוסף לשנאה עצמית ובושה אתם צריכים להתמודד גם עם כאבי בטן, בחילות, נפיחות וגזים. הנה 8 מאכלים שיעזרו לכם להקטין את הנזק

      8 דברים שכדאי לאכול אחרי שתקעתם ג'אנק פוד

      בווידאו: מחקר קובע שג'אנק פוד אינו האשם במגפת ההשמנה בארה"ב

      כולנו היינו שם - סרוחים על הספה, כפתור פתוח שדרכו מבצבצת הבטן התפוחה שלנו. מתייסרים על זה שהיינו צריכים לעצור בזמן, ומכים על חטא על שאכלנו עוגייה אחת (או חמש) יותר מדי, שלא הסתפקנו בשני משולשים של פיצה והתעקשנו לנקות את המגש, או שאכלנו שני קינוחים במקום אחד. זה בסדר, זה אנושי, זה קורה. ובהנחה שזה קורה רק פעם ב... ובשאר הזמן אתם משתדלים לאכול בריא ומאוזן, זה אפילו לא כזה נורא.

      עוד בנושא:
      הבטן שלכם נפוחה? זאת יכולה להיות הסיבה
      10 צמחים שיסייעו לכם להפחית נפיחות בבטן
      הבטן כואבת ונפוחה? תעיפו את 7 המאכלים האלה מהמטבח

      מה כן נורא? להרגיש כמו חזיר מנופח ומלא בגזים או כמו סחבה מסמורטטת אחרי לילה של שתייה מוגזמת. אז אמנם אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור, אבל עם קצת הקפדה על מה שאתם אוכלים ביום שאחרי הזלילה הגדולה, תוכלו להקל על תופעות הלוואי שלה, למתן מעט את ההשלכות שלה על הגוף שלכם ולהשיב את האנרגיות ואת מערכת העיכול שלכם לקדמותן. אלה הדברים שכדאי לכם לאכול ביום שאחרי: