פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      הבטן כואבת ונפוחה? תעיפו את 7 המאכלים האלה מהמטבח

      נפיחות וכאבי בטן מושפעים באופן ישיר ממה שאתם מכניסים אליה. גם מאכלים שלכאורה נתפסים כבריאים עלולים לגרום לכאבים עזים באזור הבטן. כדי להימנע מאי הנעימות, הנה 7 מאכלים שכדאי לשמור מהם מרחק

      כאב בטן (ShutterStock)
      יש דרך להימנע מהתחושה המציקה (צילום: Shutterstock)

      רוב האנשים חושבים שגזים וכאבי בטן הם לא בעיה שיש לקחת בכובד ראש – עד שמצבים אלו תופסים אותם בסיטואציות הכי רגישות ובעייתיות. בין אם יש לכם פגישה חשובה וארוכה במיוחד, דייט שאתם מתפללים שיצליח, או סתם שהייה של כמה ימים מחוץ לבית – עדיף להבטיח שלא תסבלו מכאבים, מרעשים מוזרים ומגזים לא רצויים. אז איך עושים את זה? פשוט מתכננים מראש את התפריט ודואגים שלא יהיו בו מאכלים מועדים לפורענות.

      עוד בנושא:
      מפת הכאבים: כל המחלות שכאבי הבטן שלכם חושפים
      יובש, גזים ובחילות: זה מה שקורה לגוף שלכם במהלך טיסה
      למה חשוב להוסיף לתפריט היומי שלכם אפרסק ונקטרינה?

      על פי מדענים, במעיים שלנו חיים טריליונים של חיידקים שמשפיעים רבות על הגוף והנפש באופן רחב בהרבה ממה שחשבו בעבר. ברבים מהמאכלים המעובדים ובמוצרי מזון מהיר יש כימיקל בשם אמולסיפיר, המשמש להדבקת המרכיבים השונים. כימיקל זה פוגע בחיידקים הטובים שבמעיים – מה שעלול לגרום לכאבים, אי נעימות וגזים. רוצים לדעת מאילו עוד מאכלים כדאי לשמור מרחק בשביל קיבה רגועה יותר? הנה 7 מהבולטים ביותר שבהם: