וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג נישא שוב לאחר שהבעל חולה האלצהיימר שכח שנישאו כבר

4.2.2018 / 7:00

מיכאל ולינדה ג'וייס נשואים כבר 34 שנים אבל זה לא מנע מהבעל חולה האלצהיימר להציע לה להינשא לו. אחרי שהתאוששה מההלם, היא כמובן אמרה "כן", אבל תיארה לעצמה שהוא ישכח את ההצעה ביום למחרת. אבל לבעלה היו תכניות אחרות

חתונה מיכאל ולינדה ג'וייס. צילום מסך
הוא שכח. החתונה השניה של בני הזוג לינדה ומיכאל ג'וייס/צילום מסך

יש מי שיגידו שהסיפור הזה רומנטי, אבל הוא גם ללא ספק מאוד עצוב. מיכאל ג'וייס בן ה-68 הציע ללינדה נישואים, רק שהוא שכח שהוא כבר נשוי לה במשך 34 שנים, והכל בגלל שזכרונו נפגע ממחלת האלצהיימר.

ג'וייס שאובחן כחולה אלצהיימר בשנת 2010, סובל מפגיעה נוירולוגית שמקשה עליו לדבר או להבין את הנאמר לו, בנוסף לשינויים במצב הרוח ואובדן זיכרון כרוני. למרבה ההפתעה הוא דווקא הצליח לזכור שהציע לאשתו בת ה-64 להינשא לו, כל יום במשך שבוע. ב-20 בינואר הם נישאו שוב מול 15 מחבריהם ובני משפחתם בעיר אוקלנד בניו זילנד בה הם גרים.

אשתו לינדה אמרה לאתר ההפינגטון פוסט שמאוד התרגשה והייתה מאושרת כאשר בעלה הציע לה בפעם השנייה - ונדהמה עוד יותר כשהוא נזכר בכל העניין למחרת בבוקר, דבר שקורה לעתים נדירות. "מייקל הלך לישון מוקדם מאוד, ולעתים קרובות הוא נעשה די חסר מנוחה במשך הלילה, אז הוא התעורר אחרי כמה שעות ונראה מבולבל מאוד. היה משהו שונה לגמרי באופן שבו הוא הביט בי", העידה לינדה. "הסתכלתי על העיניים שלו ושאלתי אותו מה קרה כי ראיתי שהוא מנסה להגיד משהו ולא מצליח למצוא את המילים. שאלתי אותו 'מה קרה יקירי'? הוא הביט עלי בעיניים דומעות ושאל 'האם תינשאי לי'?". לינדה סיפרה שהיא נותרה ללא מילים, אבל התעשתה ואמרה לו "כן".

עוד בנושא:
סיפור בדקה: חתונה על ערש דווי
האם באמת אפשר להתאים בני זוג על סמך בדיקה גנטית?

"הוא פשוט רצה להתחתן"

היא חשבה שפה נגמרו ההפתעות, אבל אז מיכאל שאל אותה "מתי?". הם קבעו להתחתן באותו סוף השבוע ולינדה חשבה שהוא ישכח ביום למחרת. אבל הוא קם בבוקר נרגש ואמר לה שהוא מצפה ליום חתונתם. והוא המשיך לעשות זאת כל יום במשך אותו השבוע. בבוקר החתונה הוא קם ואמר ללינדה בשמחה: "היום זה יום החתונה שלנו". לינדה סיפרה שבני הזוג עברו כל כך הרבה ביחד ושההחלטה הזו הייתה מיוחדת מאוד עבור שניהם. "הוא פשוט רצה להתחתן".

חתונת בני הזוג נערכה ליד אגם מול קומץ מחבריהם ובני משפחתם. בני הקהילה של הזוג התרגשו לשמוע את הסיפור ואנשי מקצוע רבים הציעו את עזרתם בחינם. אחרי שהחליפו נדרים ורקדו, בני הזוג ואורחיהם אכלו פיצה ושתו שמפניה. "חווינו הרבה עצב והרבה תסכול, ולמרות כל הערפל, היום הזה היה יום של שמחה טהורה", סיכמה לינדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully