וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: חתונה על ערש דווי

26.11.2015 / 8:00

מגי וארוסה מארק תכננו להינשא לאחר שהיא תחלים מסרטן השד שבו חלתה. אך כשמצבה של מגי התדרדר והרופאים בישרו שנותרו לה רק ימים ספורים לחיות – מארק החליט לא לבזבז זמן וארגן חתונת בזק מרגשת בבית החולים

חתונה על ערש דווי: נישאה לאהובה לאחר שהתבשרה שהיא עומדת למות/סיפור בדקה

חתונה היא תמיד אירוע מרגש, אבל כשלכלה נותרו רק ימים בודדים לחיות, מדובר במעמד נוגע ללב במיוחד.

מגי באט-רואודן בת 55 מאנגליה אובחנה כחולה בסרטן השד בשנת 2013. לפני כשנה היא ובן זוגה מארק התארסו, והם תכננו לערוך את חתונתם לאחר שמגי תחלים. אך התכניות האלה השתבשו כאשר הסרטן שלח גרורות בגופה של מגי ומצבה הלך והתדרדר, עד אשר בסוף השבוע האחרון הרופאים קבעו שנותרו לה רק ימים ספורים.

מארק, שהבין שאין לו יותר זמן לבזבז, החליט להרים חתונה בתוך 24 שעות. הוא דאג לכל הסידורים והודיע לבני המשפחה ולחבריהם הקרובים שהם מוזמנים לחתונת בזק. גם צוות בית החולים נרתם וסייע לזוג לקשט את אחד החדרים בפרחים, עששיות ודגלונים. שלושת ילדיה של מגי גלגלו את מיטתה אל החופה והיא נישאה לאהובה בטקס צנוע ומרגש.

סיפור בדקה: חתונה על ערש דווי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ילדיה של מגי גלגלו את מיטתה אל החופה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully