וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי זה לא הכל בחיים: אחד מעשרה מכם הוא ספיוסקסואל

15.1.2018 / 9:42

בעולם שלנו, דוגמניות וכוכבים בהוליווד נוטים להכתיב מודלים של יופי ובמקרים רבים המראה החיצוני נחשב לחשוב מכולם. אולם מחקר חדש מגלה שיש עלייה במספרם של האנשים שנמשכים מינית לאינטליגנציה

ג'ורג' ואמל קלוני על השטיח האדום/(GettyImages)

בסרטון - ג'ורג' קלוני, אחד מהגברים הסקסיים בעולם, עם אשתו אמל קלוני, עורכת דין ופעילת זכויות אדם בינלאומית (וגם אישה מאוד יפה)

בעולם של היום, בו דוגמניות ושערי עיתונים וגם הכוכבים הגדולים של הוליווד ושל עולם המוזיקה, נוטים לקבוע עבור כולם מה נחשב יפה וסקסי, להוביל טרנדים אופנתיים ולקדש את חשיבות החיצוניות - הנתון הבא בהחלט עשוי להתקבל בהפתעה. מסתבר שמסתובבים בינינו גם לא מעט אנשים שלא מעניקים חשיבות כל כך גדולה למראה ומתמקדים במה שיש בתוך האנשים שסביבם. מחקר חדש מצא שכאחד מתוך עשרה אנשים הוא ספיוסקסואל, כלומר אדם שנמשך מינית רק לשכל ואינטליגנציה.

המחקר נערך באוניברסיטה של מערב אוסטרליה ובחן העדפות רומנטיות ומיניות של 383 אנשים בגילאים 18 עד 35. מרבית האנשים אמנם לא ממש הוכיחו קשר בין אינטליגנציה לסקס, אולם קבוצה קטנה של אנשים דווקא הגיבה אחרת לגמרי. על פי עורכת המחקר, דוקטור ג'יל ז'יניאק, משמעות הדבר היא שספיוסקסואליות היא נטייה מינית אמיתית שקיימת באחוזים מסוימים באוכלוסיה. "יש עלייה של הספיוסקסואליות בתרבות הפופולרית, אנשים שנמשכים ל-IQ גבוה של אנשים וחושבים שזהו המאפיין הסקסי ביותר שלהם", נכתב במחקר.

עוד בנושא:
חוקרת הסקס חושפת: הדרך המושלמת להגיע לאורגזמה
הוכח מדעית: גברים עם סוג אצבעות מסוים מושכים נשים סקסיות

גיף גברים חנונים סקסים. מערכת וואלה! NEWS
גם המוח הוא איבר מין/מערכת וואלה! NEWS

המשתתפים במחקר התבקשו לדרג, בסולם של 1 עד 5, כמה משפטים כאלה ואחרים מעוררים אצלם גירוי מיני. בין השאר הוצבו בפניהם המשפטים: "לשמוע מישהו מדבר באינטליגנטיות מגרה אותי מינית" ו"ירגש אותי לנהל שיחה אינטלקטואלית עם בן זוג פוטנציאלי".

המונח "ספיוסקסואליות" צבר פופולריות לאחרונה ומוזכר יותר ויותר על ידי התקשורת העולמית, ואפילו נוצרה אפליקציית היכרויות ייעודית עבורו - 'ספיו', שמנסה לעזור לספיוסקסואלים למצוא אחד את השני.

רק אל תהיו חכמים מדי

בחורה סקסית עם משקפיים. מערכת וואלה! NEWS
בחורה סקסית עם משקפיים/מערכת וואלה! NEWS

המחקר אמנם העלה כי למעלה משמונה אחוזים מהאוכלוסיה עשויים להיות ספיוסקסואלים, אך גם גילה כי יש דבר כזה 'יותר מדי חכם' בעיני אנשים. המחקר מצא שה-IQ האידיאלי הוא 120, אך אדם עם למעלה מ-135 נחשב כבר למוגזם. ה-IQ הממוצע הוא בערך 100, כך ש-120 בהחלט נחשב למעל הממוצע. בנוסף, על פי המחקר, לגברים ונשים יש סיכוי שווה להיות ספיוסקסואלים .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully