וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכח מדעית: גברים עם סוג אצבעות מסוים מושכים נשים סקסיות

26.12.2017 / 0:18

מחקר חדש שנערך בפולין בחן 50 גברים עם קמיצה ארוכה ביחס לנורמה, וגילה לגביהם ממצאים מפתיעים: הם ספורטיביים יותר, בעלי תפיסה מרחבית טובה יותר, ובעיקר - הסיכוי שלהם לזכות באישה אטרקטיבית גבוה פי כמה

HowToMagic

בסרטון: קסם ארבע האצבעות

למי מכם הגברים, שחולם על מהפך חיצוני שיהפוך אותו בן
רגע לבייב מגנט - יכול להיות שכל המאמצים שלכם היו לשווא. מחקר חדש מגלה שסט התכונות שממנו מורכב הגבר שמושך את הנשים האטרקטיביות ביותר נקבע בכלל ברחם. למען האמת, האינדיקציה הטובה ביותר כדי לגלות מה הסיכוי שלכם להיכנס למערכת יחסים עם אשת החלומות נעוצה במבחן אחד פשוט - מה אורך הקמיצה שלכם?

הרי לכם תרגיל קטן: הביטו על כף היד שלכם, וכעת בדקו מה ארוך יותר, הקמיצה או האמה? אצל מרבית בני האדם האמה ארוכה יותר, אבל אם התמזל מזלכם ואצלכם הקמיצה מתנשאת לגובה רב יותר או מגיעה לגובה דומה, יש לכם סיכוי גבוה ביותר למצוא חן בעיני נשים מושכות.


עוד באסור לפספס

אלה המדינות שמעודדות את התושבים לעשות סקס
התמונות התמימות האלה יוכיחו שיש לכם מוח מלוכלך
רופא מואשם שירה בגבר שתפס במיטה של חברתו - אבל מי דובר אמת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך זה אצלכם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההסבר המדעי הוא כזה: התפוצצות של טסטוסטרון ברחם בזמן הריון יכולה להפוך גבר למושך יותר, עשויה לקבוע את אופיו ותכונותיו, וביטוייה בא פעמים רבות לביטוי בדמות קמיצה ארוכה מהנורמה.

המחקר, שנערך במרכז רפואי הגדול ביותר בפולין על ידי מיטב החוקרים במדינה, התחקה אחר 50 גברים בגילאים שונים, שהקמיצה שלהם ארוכה יותר מהאמה. המסקנה העיקרית, כאמור, הייתה שיש לגברים האלה סיכויים גבוהים מאוד להינשא או להימצא במערכת יחסים עם אישה בעלת מותניים צרים ושדיים גדולים.

"התוצאות מראות שהסביבה שבה העובר התפתח משפיעה משמעותית על ההסתברות להימצא בקשר רומנטי עם נשים מושכות וסקסיות יותר", טוען עורך המחקר. "על פי הממצאים שלנו, הסבירות של אנשים עם קמיצה ארוכה להיות בקשר רומנטי עם אישה שמתויגת כסקסית בקנה המידה של העולם המערבי - כלומר בעלת מותניים צרים ושדים גדולים - גדולים פי ארבעה מהממוצע".

על פי המחקר, לקמיצה ארוכה יש "תופעות לוואי" נוספות. אנשים שנולדו עם כזו, לרוב ניחנים ביכולות אתלטיות וגופניות משופרות, הם חזקים יותר מהממוצע, והתפיסה המרחבית שלהם טובה יותר. אז אם נולדתם ככה ועד היום האמנתם שמדובר במום, זכרו שכבר אין במה להתבייש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully