וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר עם איבר המין הגדול בעולם נתפס בשקר - ונחשף

10.1.2018 / 0:12

מי שטען שהוא הגבר בעל איבר המין הגדול בעולם - ואף סיפק הוכחות מצולמות שאורכו מגיע לכמעט חצי מטר - איבד את התואר המפוקפק שלו אחרי שבדיקת CT שחשפה את אורכו האמיתי והלא מרשים

יוטיוב

יש לנו חדשות מצערות לרוברטו אסקוויבל קבררה המקסיקני: אחרי שכל כך התגאה בשיא הביזארי שלו, ויתר על חיי מין, אפשרויות תעסוקה והקמת משפחה ונאלץ להתמודד עם כאבים יומיומיים וחוסר נוחות כללית - הוא נאלץ כעת להתמודד גם עם העובדה שאיבר המין שלו כבר אינו הגדול ביותר בעולם . רדיולוג מצא שאורך איבר מינו לא מגיע ל-48.2 ס"מ כפי שטען, אלא רק ל-16 ס"מ, שזה נחמד אבל רחוק מאוד מלהיות ראוי לכתבות בכל רחבי התקשורת העולמית.

מדובר בחדשות קשות עבור האיש שזכה לכותרות בזכות איבר המין שלו. קבררה, היום בן 55, הואשם ברמאות והודה שמאז שהיה נער הוא עבד קשה כדי להאריך את איבר המין שלו למקסימום האפשרי והיה מחבר אליו משקולות יום ביומו. הדבר הכואב הזה בהחלט עבד לו, אבל למעשה רק העורלה שלו נמתחה ונמתחה עד אינסוף ואילו מתחת לכל שכבות העורלה עדיין מסתתר לו פין באורך ממוצע.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הגבר עם איבר המין הגדול בעולם מואשם ברמאות - ע"י הגבר שבמקום השני

לכתבה המלאה

כעת ג'ונה פלקון, האיש עם איבר המין השני באורכו בעולם, יכול לחגוג את העפלתו לראש הטבלה, אחרי שבחודש שעבר טען בקולי קולות שהשיא של יריבו אינו תקף. לעומת זאת, אורך הפין של פלקון מגיע - לדבריו - ל-34.3 ס"מ (בזקפה) ולכן הוא למעשה המחזיק בתואר המפוקפק הזה.

אחרי שהעלה את הטענות בדבר זיוף, הרדיולוג ד"ר ג'יזס פאבלו גיל מורו ביצע CT על איבר מינו של קבררה העטוף בתחבושות ומצא שמתחת לעורלה מסתתר איבר מין קטן בהרבה. הוא אמר: "בבדיקת ה-CT ניתן היה לראות בבירור שיש לו עורלה מאוד גדולה. היא ממשיכה כמעט עד הברך, אבל אורכו של הפין עצמו הוא בין 16 ל-18 ס"מ, אז הוא לא נמשך לאורך כל העורלה. שאר הרקמה היא עורלה עם כלי דם וכמה דלקות עור". הרופא גם סיפק הבחנה על אופיו של הפציינט ואמר: "הוא היה אובססיבי לגודל הפין שלו. זה היה הדבר היחיד שהיה חשוב לו בחיים".

לקבררה הציעו לא פעם לעבור ברית מילה כדי שיוכל לחזור לנהל חיים תקינים, אולם הוא סירב כי לא הסכים לוותר על השיא המגוחך שלו. "אני מפורסם בזכותו וגאה בו", הוא סיפר אז לדיילי מייל, "אני יודע שלאף אחד בעולם אין פין בגודל הזה. אשמח להופיע בספר השיאים של גינס, אבל הם לא מאשרים לי את התואר".

קבררה מקבל קצבת נכות ממשלת מקסיקו, כי הוא לא מצליח למצוא עבודה. הוא לא מסוגל ללבוש מדים, לכרוע ברך או לרוץ וסובל לעיתים קרובות מדלקות באיבר המין, כי העורלה המאסיבית שלו אוגרת שתן. הוא גם מתקשה להירדם בגללו ונאלץ לישון על הגב כשאיבר מינו מונח על כרית נפרדת. מן הסתם, הוא גם לא מצליח לקיים יחסי מין, מה שמעמיד בספק את יכולתו להביא צאצאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully