וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר עם איבר המין הגדול בעולם מואשם ברמאות - ע"י הגבר שבמקום השני

27.12.2017 / 11:04

האיש עם איבר המין הגדול בעולם - שמגיע לאורך מטורף של כמעט חצי מטר - עלול לאבד את התואר המפוקפק שלו לאיש עם איבר המין השני בגודלו בעולם שטוען שיריבו השתמש במשקולות כדי להאריך את עורלתו וששלו גדול באופן טבעי

יוטיוב

ככה זה נראה כששני גברים רבים למי יש יותר גדול: הגבר עם איבר המין השני בגודלו בעולם טוען שיריבו, זה שבמקום הראשון, רימה והאריך את העורלה שלו בכמה עשרות ס"מ בעזרת משקולות ושגודל איבר מינו שתחת העורלה קטן בהרבה משלו. הגודל לא קובע? כנראה שכן. השניים, ג'ונה פלקון (המקום השני) ורוברטו אסקוויבל קבררה (המקום הראשון) נאבקים על התואר המפוקפק בשיניים ונכון לעכשיו הפער ביניהם גדול. בעוד פלקון טוען שאיבר מינו מגיע לאורך של 34.3 ס"מ, זה של קבררה מגיע ל-48.2 ס"מ. כן, כמעט חצי מטר!

אולם, עד כה השיא הביזארי של קבררה לא נרשם בספר השיאים של גינס מהסיבה שזו אכן העורלה שלו שמוסיפה לו את מירב הסנטימטרים. למעשה, רופאיו אישרו בעבר שללא עורלתו, איבר מינו מגיע לאורך של 15-18 ס"מ בלבד ולכן לא ברור אם התואר אכן מגיע לו. כאלה אנחנו, נטפלים לקטנות.

המקום השני נגד המקום הראשון

עוד באותו נושא

הגבר עם איבר המין הגדול בעולם מספק הוכחות וטוען: "חיי הם סיוט"

לכתבה המלאה

איך מסתדרים עם איבר מין באורך חצי מטר?

לא מסתדרים. רוברטו אסקוויבל קבררה מקבל קצבת נכות מהמדינה כי הוא לא מצליח למצוא עבודה. הוא אינו מסוגל ללבוש מדים, לכרוע ברך או לרוץ וסובל לעיתים קרובות מדלקות באיבר המין, כי העורלה המסיבית שלו אוגרת שתן. הוא גם מתקשה להירדם בגללו ונאלץ לישון על הגב כשאיבר מינו מונח על כרית נפרדת. מן הסתם, הוא גם לא מצליח לקיים יחסי מין, מה שמעמיד בספק את יכולתו להביא צאצאים.

ככה נראים החיים הקשים שלו

קצת נתונים: לקבררה בן ה-54 מסלטיו, מקסיקו, יש איבר מין באורך 48.2 ס"מ, בהיקף של 25 ס"מ ובמשקל של קצת פחות מקילוגרם אחד. סיפורו התפרסם ב-2015 בהרחבה באמצעי התקשורת. הוא גם פרסם סרטון שמוכיח את אמיתותו – בו הוא נראה עוטף את איבר מינו בגרב ושוקל אותו. המצב שלו אינו בלתי הפיך: למעשה הוא סירב לניתוח שהציעה לממן לו בזמנו חברת פורנו גדולה, כי הוא פשוט אוהב יותר מדי את הפין שלו. "אני מפורסם בזכותו וגאה בו", הוא סיפר אז לדיילי מייל, "אני יודע שלאף אחד בעולם אין פין בגודל הזה. אשמח להופיע בספר השיאים של גינס, אבל הם לא מאשרים לי את זה".

רוברטו אסקוויבל קבררה

קבררה לא ויתר לגמרי על שוק העבודה. הוא מקווה לעשות את המיליונים שלו בתעשיית הפורנו האמריקאית, כשבעבר כבר הוצעה לו עבודה בסטודיו בפראג, אולם הוא סירב כי נאמר לו שהם רוצים אותו לתפקיד יותר קומי מאשר ארוטי. כשהתגורר בארה"ב הוא ניסה לקיים יחסי מין פעמיים, אבל האישה הראשונה ברחה ברגע שגילתה מה עומד בפניה והאחרת ביקשה להפסיק באמצע מהסיבות הברורות. מן הסתם, הוא גם לא מסוגל לשים עליו קונדום.

למר פינס יש גם עבר מפוקפק. כשחי בארה"ב הוא הורשע על שורה של האשמות הכוללות תקיפה חמורה על "חשיפתו" בפני שתי קטינות, הרשעה עליה הוא ערער ללא הצלחה. הוא נאלץ לעזוב את ארה"ב בשנת 2001, אבל כעת הוא מתכוון לחזור כדי להתחיל שם חיים חדשים. הוא מקווה בכל זאת לפגוש את האישה הנכונה שתדע להכיל את מה שיש לו לתת ועדיין לא ויתר על החלום להפוך לכוכב פורנו. "אני רוצה לחזור לארה"ב ולחיות שם את שארית חיי. אני לא עצוב כי אני יודע שבארה"ב יש הרבה נשים. אחת מהן תתאים לי. הייתי רוצה להיות גם כוכב פורנו ואני חושב שאוכל לעשות הרבה כסף שם. ארה"ב זה לא כמו מקסיקו. אנשים יותר ליברלים שם. לא אכפת להם ממה שיש לי בתחתונים".

ג'ון פלקון

"הוא מתח את העורלה שלו בעזרת משקולות"

לאחרונה הודה קבררה שהשקיע המון בניסיון להאריך את איבר מינו, מה שגרם ליריבו במקום השני, השחקן האמריקאי ג'ון פלקון, לטעון לזיוף ולהילחם על הכתר. בן ה-47 מניו יורק טוען שאורך הפין שלו מגיע ל-24.1 ס"מ בהרפיה ו-34.3 ס"מ בזקפה. הוא שוחח עם סאן אונליין על יריבו: "איבר המין שלו לא מגיע ל-48.2 ס"מ והרופאים אישרו את זה. לא משנה כמה גדול יש לו, זה לא ישנה את העובדה ששלי 34.3 ס"מ. הוא מתח את העורלה שלו בעזרת משקולות כל הזמן, ממה שהבנתי. אני חושב שהוא מגוחך ושזה צעד קצת נואש מצידו".

פלקון זכה לפרסום אחרי שהופיע בדוקומנטרי של HBO Private D***s: Men Exposed, שם סיפר: "אני לא מתחרה באף אחד, לפחות לא במישרין. זה לא ישנה את מי שאני ואת מה שיש לי. לדעתי, הוא קצת פתטי". הוא גם התייחס לטענה של קבררה שנשים מפחדות להתקרב אליו: "אם אתה לא יכול להשתמש בו, בשביל מה הוא טוב?".

  • עוד באותו נושא:
  • איבר מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully